וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מגיעים למערה החשמלית?

26.5.2011 / 13:03

מחר (ו') ייפתח פרויקט "ישראל קוראת", במסגרתו ייצאו 30 סיורים בעקבות ספרים וסופרים אהובים. אתם מוזמנים לעקוב אחרי ירון זהבי, הנסיך הקטן ותמר ואסף מ"מישהו לרוץ איתו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלימלך זורקין, מאחוריך. עטיפת הספר "חסמב"ה במערות טורקלין"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם הרומן "סיפור על אהבה וחושך" עשה לכם חשק להיכנס לאוטו, לעלות לירושלים ושם לעשות ברגל את הדרך שעשו עמוס עוז הילד והוריו מדי שבת אחר הצהריים מדירתם הפצפונת אל ביתם רחב הידיים ועמוס הספרים של הדוד יוסף, הוא פרופ' קלוזנר, ואשתו ציפורה בשכונת רחביה; אם כשתעמדו מול ביתו של ש"י עגנון, שכנו של קלוזנר, תדמיינו את השניים מתעלמים בנימוס כשהם נתקלים זה מזה ברחוב - פרויקט "ישראל קוראת", הנפתח מחר, ישמח אתכם.

הפרויקט, יוזמת משרד התרבות והספורט ומרכז הספר והספריות, מתקיים במסגרת חודש הקריאה והספרות בישראל, ומזמין את תולעי הספרים שלא סולדים מיציאה אל מחוץ לדפים ל-30 סיורים בתל אביב, בנימינה, נהלל, ירושלים, מכתש רמון, ים המלח ועוד בעקבות מקומות ואתרים בהם מתרחשות עלילות הספרים או שהעניקו השראה לכתיבתם.

מכתש רמון. דורון ניסים
גם לילדים. סיור במכתש רמון בעקבות הנסיך הקטן/דורון ניסים

רוב הסיורים, דוגמת הסיור בעקבות "גיא אוני" של שולמית לפיד שיעבור בין בתי האבן המשוחזרים של ראש פינה, מתאימים למבוגרים, אך יש סיורים המתאימים גם לילדים, למשל בעקבות חבורת הילדים הנועזת חסמב"ה של יגאל מוסינזון שיתרחש בתל אביב, או הסיור במכתש רמון שיגרום לכם להרגיש כמו הנסיך הקטן של אנטואן דה סנט אכזופרי, המבקש ציור של כבשה באמצע המדבר.

"ישראל קוראת", סיורים בעקבות ספרים וסופרים, 27 במאי עד ה-25 ביוני.
כמה עולה? עשרה שקלים לאדם.
כמה זמן? כל סיור יימשך בין שעתיים לארבע שעות.
מתנה: לכל המשתתפים יחולקו חולצות וכובעים עם לוגו "ישראל קוראת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully