וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הרגע לאהוב - ולנטיינ'ס עליז במיוחד

תמי ביברינג

13.2.2011 / 15:59

חמש ערים רומנטיות בחו"ל לחגוג בהן את חג האהבה עם המלצות לנקודות אטרקטיביות במיוחד עבור הקהילה הגאה. בכולן יהיה קר מחר, אבל תיירים גאים ומאוהבים תמיד מחממים את הלב

שתי נשים מתנשקות במצעד הגאווה בפריז, צרפת, יוני 2009. Francois Mori, AP
נשיקה במצעד הגאווה של פריס, יוני 2009/AP, Francois Mori

בעוד יום האהבה היהודי מתרחש בשיא הקיץ, כשחם ודביק ומעט קשה יותר להראות אהבה, בשאר העולם המערבי הוא מתרחש דווקא בעיצמו של החורף, ב-14 בפברואר, כשקולות הרקע המלווים יום דביק זה הם של גשמים, רעמים וברקים. בתקופה זו של השנה נדמה שקל יותר לתת דרור לרגשות, לחשוב על מחוות רומנטיות ולהתאהב מחדש. לכבוד היום המיוחד הכנו את רשימת חמשת המקומות הרומנטיים ביותר בעולם. הכינו את הלבבות.

קונדום durex ענק במצעד הגאווה בפריז, יוני 2010. ShutterStock
קונדום Durex ענק במצעד הגאווה בפריז, יוני 2010/ShutterStock

להתנשק על גדות נהר הסיין בפאריז

פאריז הייתה ועודנה בירת הרומנטיקה העולמית. בכל עונה, בכל שעה ובכל מצב רוח אפשר למצוא פן רומנטי חדש ומכשף בעיר האורות הקסומה הזו. לכבוד יום האהבה תערך ב"קווין", אחד מהמועדונים המפורסמים והותיקים בעיר, מסיבת דיסקו מיוחדת, בה תוכלו להצביע עבור שיר הסלואו האהוב עליכם ואחר כך, במהלך הערב, גם לרקוד לצליליו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
כיכר קטלוניה בברצלונה, ספרד. ShutterStock
כיכר קטלוניה בברצלונה/ShutterStock

לשחק בחול בחוף בברצלונה

רצועת החוף בברצלונה נמצאת מספר דקות הליכה מועטות מאד ממרכז העיר, מה שהופך את הטיילת לאחד המקומות השוקקים והמרכזיים בעיר. בטיילת תוכלו ללכת יד ביד ולצפות בשקיעה הרומנטית בעודכם לוגמים כוס קאווה צוננת. העיר מזכירה את תל אביב לא רק ביחס שבין חוף הים למרכז העיר, אלא גם באוירה הידידותית ובמזג האויר הנוח, יחסית, לאורך כל השנה. באזור הגאה של העיר, האיישמפלה, תוכלו לחגוג את היום המיוחד בסבב ברים ומועדונים בהם תוכלו לשתות, לרקוד, לאכול ולהתאהב. את הלילות מומלץ להעביר בגסט האוס הגאה Eddy Rooms.

גשר וויליאמסבורג בלילה, ניו יורק. ShutterStock
גשר וויליאמסבורג בלילה בניו יורק בלילה/ShutterStock

להתחתן על גג העולם בניו יורק

העיר הרומנטית ביותר בארצות הברית מציעה אין ספור הרפתקאות וחוויות לתייר הגאה במהלך כל השנה וגם ביום האהבה אפשר לסמוך עליה שתוציא מאיתנו את הנפש הפיוטית שלנו. כל שנה, ב14 בפברואר, מתחתנים למעלה מ50 זוגות בחתונה מהירה בגג ה"Empire State Building", גורד השחקים הגבוה בעיר. אמנם כבר לא תספיקו להגיש בקשת נישואים (כל הבקשות צריכות להגיע עד הראשון בינואר) וגם עדיין אין מעמד חוקי תקף לחתונות גאות בניו יורק, אבל בהחלט תוכלו לקנות כרטיס כניסה למגדל ולקבל קצת השראה מכל הזוגות הנרגשים שמסביבכם, שלא לדבר על הנוף המדהים שישקף לעיניכם.
אחרי שנרגעה ההתרגשות, כדאי לאכול ארוחה רומנטית לכבוד החג ב-Bowery Bar, המגיש מנות מהמטבח העשיר שלו עד השעות המאוחרות של הלילה. לסביות מוזמנות מאד להגיע למסיבה הקוורית של Hey Queen בוויליאמסבורג ולרקוד לצד לסביות היפסטריות ופמיניסטיות.

מצעד הגאווה בברלין על רקע כיפת הרייכסטאג. ShutterStock
מצעד הגאווה על רקע כיפת הרייכסטאג בברלין/ShutterStock

לחגוג כל הלילה בברלין

גן העדן לתייר ולתיירת הגאים. בברלין אפשר למצוא הכל מהכל, מאמנות מודרנית עד חדרי חושך פעילים ושובבים במיוחד. העיר המתפתחת, תופסת את מקומה כשאחת מהערים המודרניות והמתירניות, בה תוכלו להעביר וויקנד של אהבה קצת אחרת: פחות ורודה וסוכרתית, יותר קשוחה ועוצמתית. במועדון Treibwerk תוכלו לחגוג את ציון זכרו של ולנטינוס הקדוש בתחתונים בלבד, ב-Blond תוכלו לעשות זאת לצלילי דיסקו לוהטים, ב-Lab.Oratory, מועדון הקרוזינג הגאה, סביר להניח שתשחקו עם אנשים חדשים שהכרתם בזה הרגע ובאחת מהסאונות הרבות בעיר תוכלו להמשיך ולחגוג אהבה.
האוהבים המעוניינים גם בחוויות אינטלקטואלית יותר, מוזמנים לפסטיבל הסרטים השנתי הנערך בעיר בדיוק בתאריכים אלו.

כיכר פיטר הקדוש ברומא. ShutterStock
כיכר פטרוס הקדוש ברומא/ShutterStock

לספור כוכבים ברומא

בבירה האטלקית אין איזור מסוים הפונה לקהל הגאה. היא אינה מלאה במסיבות או ברים המיועדים דווקא לקהילה הגאה, אך אי אפשר להתווכח כי היא אחת מהערים שנושמות, חולמות וחיות רומנטיקה. בין אם זו ארוחה לאור נרות, שיטוט חסר תכלית בכיכרות העתיקות או בר אינטימי וקטן שבו אפשר להחליף מילות אהבה, ברומא כדאי ומומלץ ללכת לאיבוד, ביחד.
חג אהבה שמח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully