וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדור פורח חדש: ג'מבו בלון

רמי שני

28.11.2010 / 18:11

חברת אובר איזרעאל מציגה כדור פורח ענק המסוגל לשאת כ-18 נוסעים ואנשי צוות. הטיסות מתרחשות ברחבי הנגב

שי מכלוף

'אובר-יזרעאל', חברה להטסת כדורים פורחים בישראל, השיקה היום כדור פורח תיירותי חדש, המסוגל לשאת 18 נוסעים ואנשי צוות. מדובר בבלון בנפח של 8,500 קוב, שיוצר בספרד בעלות של כחצי מיליון שקלים. הכדור הותאם לצרכים המיוחדים של תיירות הבלון בנגב וכולל בלון, סל ומבערי חימום עם בלונים תואמים. מדובר ברכיב תיירותי שהפך להיות מושך בתקופה האחרונה, נוכח הביקוש ההולך וגובר לתיירות אטרקציות: "הבלון החדש נועד לאפשר טיסות של קבוצות שונות", סיפר מורן איצקוביץ, מנכ"ל החברה והטייס הראשי שלה, "הביקוש הגדול הציג בפנינו את הצורך ליצור אפשרות של הטסת מספר גדול של אנשים והבאת הבלון מאפשרת לענות על הצורך הזה".

איצקוביץ הצביע על עוד כמה דברים שאפשר לעשות בטיסה שכזאת: "טיס גיבוש קבוצתית, היא אחת האפשרויות שאפשר לעשות עם הבלון הגדול. כמובן שאפשר לערוך עליו מסיבות שונות, כמו בר מצווה וימי הולדת. באמצע החודש הבא, מתכוננת להתקיים חתונה בשחקים. אני עדיין מקווה שהיא תצא לפועל. במקביל, יש גם אפשרויות הרבה יותר מצומצמות, כמו טיסות אינטימיות ורומנטיות".

טיסה בכדור פורח איננה שגרתית. בארץ יש בסך הכל כשישה כדורים כאלה ומרבית הפעילות הסדירה מתקיימת בנגב: "המרחבים שיש כאן, מתאימים מאוד לטיסות כאלה" הסביר איצקוביץ. הוא סיפר בהנאה על חוויות שהיו לו עם נוסעים שונים והדגיש, כי גם הוא עצמו, הגיע לעיסוק בכך בדרך בלתי שגרתית: "חלמתי לילה אחד, שאני צריך לעסוק בכך. חיפשתי איפה אפשר ללמוד את התחום הזה ולפתח אותו. היום יש לנו שלושה כדורים וכן בית ספר להטסת כדורים פורחים, בו לומדים את התחומים המנהליים של הטיסה וכמובן את הצדדים המקצועיים".

הטיסה נעשית מעל אזור ביתרונות רוחמה, שבעונה הזאת מתחיל לקבל גוון ירוק ועתיד להתכסות בפרחי חורף, לאחר הגשמים הראשונים (בתקווה שיגיעו). האזור אינו משמעותי במיוחד, כי חוויית הטיסה היא החשובה. לצד הטיסה בכדור הפורח, ניתן לגבש חבילה רחבה יותר, של לינה באחד הצימרים שבאזור, סיור במוקדי יזמות שונים כמו תערוכות אמנות, מרכזי טיפולים בריאותיים מתקדמים ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • כדור פורח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully