וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננים לסקי: הושק לוח הטיסות לחורף

זוהר בלומנקרנץ

31.10.2010 / 18:10

יותר טיסות לבנגקוק ומינכן בשל הביקוש. אל על הגדילה ב-27% את טיסותיה למזרח הרחוק; לופטהנזה הכפילה קיבולת בקו ממינכן לנתב"ג

לוח טיסות חדש לחורף נכנס לתוקפו. מבדיקת TheMarker עולה כי חברות תעופה שונות דווקא הוסיפו קיבולת בעונת החורף השנה, לעומת שנים קודמות, בגלל הביקוש הרב המסתמן - בעיקר של תיירים לישראל.

חברת אל על הרחיבה מהיום (א') את פעילותה למזרח הרחוק בעונת החורף והגדילה בכ-27% את מספר טיסותיה השבועי ליעדים באותו אזור לעומת עונת החורף אשתקד. אל על הוסיפה טיסה שבועית להונג קונג, בייג'ין, ומומבי וכן תגדיל את קיבולת טיסותיה לבנגקוק.

סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, אלי כהן, אמר כי לאחר תוספת טיסות אלה תציעה החברה 19 טיסות שבועיות ליעדי המזרח הרחוק, לעומת 15 טיסות לשבוע למזרח בעונת החורף בשנה שעברה. כל הטיסות יבוצעו במחלקות ראשונה, עסקים ותיירים. הטיסות לבנגקוק יבוצעו במטוסי בואינג מדגם 747-400.

כהן ציין כי "קווי אל על למזרח הרחוק זוכים לפופולריות גבוהה הן בקרב התנועה העסקית והן בקרב תיירים. לאור הביקושים הגבוהים בקרב המגזר העסקי, החלטנו לתגבר את מערך הטיסות ולהוסיף טיסות ליעדים אלה".

סאן דור, חברה בת של אל על לטיסות שכר, החלה בסוף השבוע (ו') בסדרה של טיסות לרומא, כחלק מלוח טיסות החורף החדש והיום (א') ביצעה שתי טיסות אחרונות מרודוס, עם סיום עונת הקיץ והחגים. טיסות סאן דור לרומא משווקות ע"י סיטונאי התיירות קווי חופשה ואיסתא.

מנכ"ל סאן דור, בצלאל קרבט, אמר ל-TheMarker כי הטיסה הראשונה היתה מלאה וכי סדרת הטיסות תימשך על פני כל השנה הקרובה. "זה שינוי גדול. לא חיכינו לקיץ הבא ובחרנו להתחיל את הטיסות דווקא בעונת החורף", אמר. הטיסות תתבצענה בימי שני ושישי בשבוע, במטוס בואינג מדגם 757.

חברת התעופה לופטהנזה הכפילה מהיום (א') את קיבולת מושביה בטיסות ממינכן לישראל, כחלק מלוח החורף החדש, לעומת חורף שעבר, בעקבות הביקוש הרב לקו. מנכ"ל חברת התעופה הגרמנית בארץ, עופר קיש, אמר כי החל מהיום ועד ל-26 במארס 2011 תפעיל לופטהנזה מטוסים רחבי גוף מדגם איירבוס A-320 עם 221 מושבים בחמש טיסות לשבוע בקו נתב"ג-מינכן, לעומת ארבע טיסות לשבוע במטוסי בואינג מדגם 737 בעלי 108 מושבים שהפעילה בעונת החורף בשנה שעברה.

קיש אמר כי "ההחלטה להגדיל את הקיבולת בקו ביותר מפי שתיים בחורף הקרוב נובעת לא רק מביקוש התיירות הנכנסת, אלא גם מהרצון לענות על צרכי לקוחותינו מישראל, המגלים את יתרונותיה של מינכן כשער ליעדים רבים בגרמניה, אירופה ויבשות אחרות. הגידול בקיבולת יאפשר גם ליותר ישראלים הצפויים לבלות בחורף הקרוב בחופשת סקי באוסטריה, להגיע ליעדים במהירות ובנוחות, תוך שימוש בטיסותינו למינכן הקרובה".

לדברי מנכ"ל חברת התעופה הגרמנית, לופטהנזה אף מתכננת להוסיף קיבולת מושבים בקו מנתב"ג לפרנקפורט ותשלב בחורף הקרוב את מטוס האיירבוס מדגם A-340-600 בעל 306 מושבים, גם בחלק מטיסות הבוקר היומיות שלה. החברה מבצעת 14 טיסות קו סדירות לשבוע בין נתב"ג לפרנקפורט וממנה (שתי טיסות ליום).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully