וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקי גאה

תמי ביברינג

11.10.2010 / 13:51

חופשות סקי יכולות לערב גלישה, אך זה לא באמת חובה. לפחות לא בשבוע הסקי הגאה של ארוסה. תתכוננו לבילוי קריר

דמיינו לעצמכם מדרונות לבנים, פסגות מושלגות, אוויר צלול, נוף עוצר נשימה, יין חם ומשכר והמון, המון, גולשים וגולשות חתיכים וחתיכות. נשמע כמו חלום שקורץ אפילו לי, חובבת קיץ מושבעת שכמוני. מסתבר שיש אנשים שדואגים להגשים חלומות מסוג זה. המארגנים של שבוע הסקי הגאה של ארוסה.

ארוסה ממוקמת בשוויץ, לא רחוק מציריך וסנט מוריץ. המיקום המושלם , בגובה 1800 מטר, מבטיח שלג רך ומזמין וגם הגנה מפני רוחות חזקות. אידיאלי לחובבי הסקי וההרים כמו גם לחובבי הנוף והשמש החורפית. שבוע הסקי הגאה גדל בקצב מסחרר ומושך אליו מאות אנשים מכל רחבי אירופה, כשהשנה, הוא נערך בפעם השביעית וצפוי למשוך מעל 400 אנשים, לשבוע שלם של כיף וסקי.

נשים בכובעי פרווה בשלג. GettyImages
למרות הסירבול, גם בגדי סקי יכולים לשמר את הסטייל/GettyImages

שבוע הסקי הגאה מציע, כמובן, הרבה יותר מסקי ופונה גם לאנשים שלא עלו מעולם על מחליקים.
השבוע מתחיל ביום חמישי, בו נפגשים כולם לארוחת ערב בלאונג' של מלון עדן, מלון גיי- פרנדלי מפנק המהווה את נקודת הבסיס של כל השבוע. משם ממשיכים להופעה בבר המלון ובהמשך, מסיבה ב"קיטשן קלאב". זהו רק הערב הראשון. הלו"ז הצפוף הזה רק ממשיך ונהיה עמוס יותר במהלך השבוע וככל שמצטרפים עוד גולשים לאירוע. קוקטייל הפתיחה יערך ביום שישי, ה-9 לינואר, עם כל צוות שבוע הסקי הגאה ובהשתתפות מר גיי שוויץ. בקוקטייל אפשר יהיה להכיר אנשים חדשים, להתעדכן בכל האינפורמציה הנחוצה וגם ליצור קבוצות לשיעורי סקי. כמובן שגם ארוחת ערב חגיגית תוצע באירוע.

גולש סקי בשוויץ. GettyImages
פינה חמה בתוך אי של קור מדוגם/GettyImages

הימים עצמם עמוסים בפעילויות שונות: שיעורי סקי לכל הרמות, גלישה קלאסית, סנואובורד, מזחלות, טיולים רגליים בטבע הפראי, רביצה נעימה על ספות שמש, בליבו של אזור הסקי שבו יש גם סאונה, ספא וחדר כושר, החלקה על קרח, רכיבה על סוסים ועוד. חובה לציין גם את קונספט ה-Apres Ski - הרגע שבו מסיימים לגלוש, או נחים בין פסגה לפסגה ועוצרים בברים הממוקמים גבוה בהרים, כדי ללגום מעט (או הרבה) בירה, יין חם או כל משקה אחר. ברוב הברים האלו יש גם די.ג'יי שהופך את המנוחה הקצרה הזו למסיבה בפני עצמה וגורם להמשך הגלישה להיות קצת פחות צלולה.

הלילות עמוסים לא פחות וניתן לבחור בין מגוון רב של פעילויות, מסעדות וברים. ביניהם קונצרט של מוזיקה קלאסית עם הפסנתרנים מישל דאלברטו ובוריס רדולוביץ', בליויי הטנור הניו יורקי זאכרי סטיינס; מסיבת קצף; מסיבה של הליין הלונדוני המפורסם Horse Meet Disco; ערב סינגלס לכל הרווקים המעוניינים להכיר חברים חדשים; ערב פונדו בין ההרים, שאליו מגיעים בנסיעה בגונדולה לילית ומוארת; מסיבת בריכה לגברים בלבד; ארוחות ערב; ערב קברט ועוד המון הפתעות.

רכבל בשלג. GettyImages
רכבל איטי לרומנטים/GettyImages

בסופו של כל לילה, כשהגוף כבר כואב ממאמץ לא נורמלי של ספורט ובילויים, תמצאו את דרכיכם למלון. הלינה במהלך השבוע יכולה להתבצע באחד מתוך שבעת המלונות הידידותיים לקהילה, בטווח מחירים רחב מאד, כך שכל אחד יוכל למצוא את מקומו. דירוג המלונות נע בין מלונות 5 כוכבים דה-לוקס על בסיס חצי פנסיון (מלון Tschggen Gran Hotel) לבין מלונות 4 כוכבים (מלון Eden) או מלונות 3 כוכבים (כמו מלון Vetter, או Seehof) לבין בקתות לקבוצות גדולות וגם אכסניות קטנות יותר
במלון החמים והצנוע Dorothy Bed and Breakefast שהכניסה אליו היא לנשים בלבד.

כל הדרכים מובילות לשוויץ, מסתבר, כך שלא משנה אם אתם אלופי המסלול או רק אוהבים לצפות, לא משנה אם אתם ספורטאים מכורים או בליינים מקצועניים, כולכם יכולים למצוא את עצמם בשבוע הסקי הגאה הגדול באירופה.

הכתבה באדיבות Gayway - מלונות בחו"ל וחבילות ייחודיות לגייז וללסביות בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully