וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להפליג בגאווה

ליאור מורד

22.9.2010 / 14:10

לצד אתרים לקהילה הגאה, קרוזים מציעים ריכוז גבוה וצפוף של בילוי משותף על סיפון אחד - מים ויבשה, ריקודים וקצת פחות רוגע, לטובת חוויה קיצונית של שיזוף ושרירים

לכל מי שפינטז אי פעם על חופשה חלומית, כזו הכוללת ים, שמש, מוזיקה וגברים חטובים, יש סיכוי אמיתי להגשים חלום זה ולשוט בגאווה ברחבי העולם. לרגל 20 שנות פעילותה, חברת אטלנטיס, המתמחה בנופשים גאים, יוצאת במבצעים חסרי תקדים לגייז. החברה שמתמחה בהפלגות יוקרה לקהל הגאה, מבטיחה שלרגל המאורע החגיגי יוצעו חבילות במחירים הזולים ביותר בהיסטוריה של החברה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לקראת העלייה לסיפון/מערכת וואלה!, צילום מסך

היעד - מקסיקו

החברה מציעה שתי הפלגות קסומות במיוחד. הטיול הראשון המוצע באתר הוא הקרוז הגאה הגדול ביותר במערב: ספינת הפאר -Mariner of the Sea , תפליג מלוס אנג'לס ב-17 באוקטובר, ותשוט לעבר כמה יעדים במקסיקו. היא תשוב ללוס אנג'לס ב-24 באוקטובר.

במשך 7 לילות וימים ישוטו בצוותא 3,200 גייז מכל העולם, אך בעיקר מאמריקה, על סיפונה של ספינת הדגל הגדולה ביותר של החברה. הספינה תעגון בקאבו, מאזלטאן ופורטו ואלארטה, שהם יעדים אקזוטיים במקסיקו החמה. במהלך ההפלגה תוכלו ליהנות מחופיה הלבנים של מקסיקו, באתרים שהם גיי פרינדלי, לחקור את חיי הלילה התוססים של עיירות הנופש, כמו גם את הדגים במעמקי האוקיינוס השקט וכמובן את שלל הבחורים המקומיים והתיירים המסוקסים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למי שאוהב להרגיש ביחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

כיאה לספינת פאר, מעבר לפעילויות בערי הנמל עצמם, המארינר של אטלנטיס מציעה מגוון אפשרויות בילוי ללקוחותיה. ביניהן קזינו יוקרתי, אך גם תיאטרון בן חמש קומות, מסעדה מיוחדת בסגנון שנות ה-50', טיילת פרטית באורך שני מגרשי פוטבול, קיר טיפוס, משטחי החלקה, מסעדה מפוארת בת שלוש קומות ושלל אטרקציות נוספות. בנוסף לכל אלו, מחכות למבלים גם הפתעות עליזות על הסיפון. באולמות הספינה יחכה לכם מספר רב של אפשרויות בילוי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיין על הסיפון/מערכת וואלה!, צילום מסך

תוכלו לבחור בערב קברט, מופעי מיוזיקלס עם כוכבים היישר מברודווי, צפייה בסרט באולם הקולנוע או ריקודים סוערים עד שיכאבו הרגליים. ארבעה די. ג'יי מובילים ידאגו להרקיד אתכם מדי לילה במועדון הימי הגדול בעולם. כל אלה ועוד יחכו לכם בטיול החלומי הזה, בו תצטרפו למאות תיירים גאים נוספים, שמחפשים גם הם ליהנות עם בחורים - צעירים או מבוגרים - במימי האוקיינוס.

מחיר החבילה הזולה ביותר להפלגה זו , הוא 849$.

חולות לבנים

אפשרות נוספת לטיול מהחלומות תתקיים ב-26 במרץ, כאשר ספינת ה- Serenade of the Seas תפליג לדרכה מסאן חואן, שבפורטו ריקו. בטיול מהפנט זה תגיעו ליעדים ששומעים עליהם רק בסרטים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוויה זוגית/מערכת וואלה!, צילום מסך

The Best of the Caribbean - קרוז גאה באיים הקאריבים, בו הספינה תעגון בקוראקאו, ארובה, סאן לוצ'יה, סאן מארטן ותשוב לפורטו ריקו. חופי הקאריבים היפהפיים יהוו נוף מושלם לחלומכם המתגשם. במהלכו תוכלו ליהנות מהרחובות האקזוטיים של ערי הנמל של הקאריביים, מהעיירה הגיי פרינדלית סאן חואן, ממפלי המים ויערות הגשם של סאן לוצ'יה ועוד. בקוראקאו תיהנו מהאי ההולנדי שגם הוא גיי פרינדלי, תכירו את המקומיים בעלי היופי המעורב ומשם תמשיכו אל מגרש המשחקים הקאריבי ארובה היכן שהחולות הלבנים אינם נגמרים לעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רומנטיקה להמונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

על סיפונה של ספינת הסרנדות ימתינו לכם שלל הצעות בילוי המותאמות לקהל הגאה והצבעוני שרק רוצה לחגוג וליהנות. שלל מופעים של אמנים גאים יתקיימו בתיאטרון בן שלוש הקומות על הספינה; מועדון הספארי יארח מופעי קברט מרהיבים; וערבי פסנתר יתקיימו באולם האלטנטיס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קפיצה משותפת למים/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם את אנשי המסיבות לא שכחו על סיפון הסרנדה - מסיבות הצהריים יתקיימו על הסיפון הראשי בהפקות שיחממו לכם את היום והערב. בלילות תוכלו לבחור לכם את המועדון שהכי יתאים לכם, בין אם זה דיסקו, אייטיז, או האוס ודאנס אל תוך הלילה. לא משנה באיזה סגנון תבחרו לרקוד, תוכלו למצוא את עצמיכם מוקפים בשאר התיירים שיבלו איתכם בחוויה גאה ומרהיבה זו, בלב האוקיינוס השקט.

מחיר החבילה הזולה ביותר להפלגה זו , הוא 899$.

באדיבות Gayway - מלונות בחו"ל וחבילות ייחודיות לגייז וללסביות בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully