וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה לצפון

תמי ביברינג

8.9.2010 / 23:32

לגברים כבר דאגו לאינספור התאספויות משותפות ועמוסות במסיבות. כעת הגיע תורן של הנשים עם פסטיבל הלסביות שהתחיל בשנה שעברה, ועקב הצלחתו לא יכול אלא להמשיך לשנה נוספת

באפריל 2010 קם פסטיבל חדש באירופה, שבעקבותיו הגיעו לאתר הנופש Weissenhäuser Strand שבצפון גרמניה מעל ל-4000 נשים. במשך וויקנד שלם הן רקדו, שתו, אכלו, ראו סרטים, עשו ספורט ופלירטטו באופן שעלה על כל הציפיות של מארגנות האירוע. לכן השנה, חמושות בידע שהצטבר ברשותן, חוזרות בנות הצוות המנצח של הפסטיבל לאירוע שני שהוא גדול יותר, עשיר יותר ומדליק יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוגו הפסטיבל L-Beach/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוויקנד יתחיל ב-8 באפריל 2011, באותו ריזורט, ה- Weissenhäuser Strand, שנמצא בחלקה הצפוני של גרמניה, ממש על שפת הים הבלטי ונחשב לאחד מאתרי הנופש הפופולאריים של גרמניה. בריזורט יש מספר אופציות ללינה: מעל 1000 דירות ובונגלוס היכולים להכיל מזוג ועד ארבע נשים, כמו גם מלון 4 כוכבים הממוקם קרוב לים. בכל חדר ישנו מטבח קטן ומרפסת. באתר הנופש עצמו יש מינימרקטים בהם אפשר לקנות אוכל לבישול ביתי וגם מספר מסעדות וברים. יש לציין שלמשך כל סוף השבוע הופך ה-Weissenhäusher Strand לאזור לנשים בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הירידה אל החוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי התאקלמות בחדר מתחיל הכיף האמיתי וכל אישה יכולה לבחור בין מגוון אפשרויות לגוד-טיים. השנה מתוכננות המון הופעות חיות בשתי במות שונות שעליהן יופיעו הרכבים וזמרות מעניינים ומוכרים. בנוסף, יהיו לפחות ארבע רחבות ריקודים שיציעו מסיבות מכל סוג ומכל ז'אנר מוזיקלי אפשרי.

רחבת ה-White House משקיפה על הדיונות היפות ויש בה גם מרפסת ענקית שבה אפשר להירגע ולאכול. הסגנון המוזיקלי ברחבה זו הוא רוק, אינדי, סול והיפהופ. הרחבה העגולה, ה -Round House, היא הרחבה המגניבה והחדשנית, עם מוזיקה אלקטרונית על שלל גווניה: דראמ נ'בייס, אלקטרו, מינמל ודאב על ידי הדי ג'יי הטובות באירופה. והשנה יש גם נציגות ישראלית - די. ג'יי תמי ביברינג מתל אביב. ברחבה זו המסיבה נגמרת רק כשעולה השחר.

כיסאות חוף בים הבלטי. ShutterStock
חוף הים הבלטי/ShutterStock

ה-Baltic Dancehall היא אחת מהבמות שבהן יתקיימו הופעות חיות, כשמאוחר בלילה גם במה זו הופכת לרחבת ריקודים סוערת. הרחבה האחרונה, שאותה אסור לפספס היא רחבת הבריכה. בשבת אחה"צ תערך מסיבת בריכה לוהטת ורטובה ב-Water Paradise, בניצוחן של כל תקליטניות האירוע. הבריכה מקורה, והטמפרטורה בה עומדת על 30 מעלות . במים רוקדות בבגדי ים אך ורק נשים.

בין מסיבה להופעה אפשר ליהנות ממגרשי טניס ומיני גולף באוויר הפתוח ומקיר המדמה טיפוס הרים, כמו גם מבאולינג, כדורגל שולחן ועוד המון פעילויות מהנות בחדרים מקורים. כמובן שגם מקומם של בתי הקפה ומרכזי הקניות אינו נפקד ואפשר למצוא אזור שוק גדול הממוקמם בלב אתר הנופש. כמו כן, במהלך הוויקנד יוקרנו סרטי נשים בין לאומיים באולם הקולנוע הגדול והמפנק Subtropical, השייך לחברת Cinemax.

חוף בים הבלטי. ShutterStock
מבט אחרון על החוף שמלווה את הפסטיבל/ShutterStock

השנה צפויות להגיע ל-L-Beach אף יותר לסביות מבשנה שעברה, שכן האירוע הולך ומבסס את מעמדו כפסטיבל הנשים הגדול והמצליח ביותר באירופה. השילוב המנצח של צוות על טהרת המין הנשי המבין את צרכי לקוחותיו, שמש נעימה של תחילת אפריל, מוזיקה, ספורט, אלכוהול ופלירטוטים הוא שילוב מנצח שנותן - סוף סוף - תשובה נאותה לגרסאות הגבריות של פסטיבלים שונים מסוג זה. זוהי התחלה של מסורת ושל מהפכה בתרבות הבילוי וההנאה.

באדיבות Gayway - מלונות בחו"ל וחבילות ייחודיות לגייז וללסביות בעולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully