וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

עינב שיף

1.7.2010 / 8:30

הערפדים חוזרים בפרק נוסף של "דמדומים", הענק הירוק מ"שרק" מפציע בפעם האחרונה, עיתונאית הולכת בעקבות דינוזאור ושני הורים מחפשים את ילדיהם אחרי פיגוע - הערב על המסך הגדול

"דמדומים 3: ליקוי חמה"

הסרט השלישי בסאגת הערפדים הסופר מצליחה מביא שוב את סיפור משולש האהבים בין הערפד אדוארד (רוברט פטינסון), נערתו האנושית בלה (קריסטן סטיוארט), הנואשת להפוך לערפדה אך מגלה רגשות לאיש הזאב ג'ייקוב (טיילור לוטנר), הצלע השלישית בסיפור. בתווך מרחף איום ממשי על חייה של בלה המחייב את שני האויבים הנצחיים לשתף פעולה.

מן הביקורות: לא מעט כלי תקשורת מרכזיים בתעשיית הקולנוע פרגנו לסרט וטענו כי מדובר בחלק הטוב ביותר בסדרה, אך עשו זאת במעין מבט מתנשא ששופט את הסרט לפי הז'אנר בו הוא פועל – בני נוער.

במאי: דיוויד סלייד, שחקנים: קריסטן סטיוארט, רוברט פטינסון, טיילור לוטנר, דקוטה פנינג (124 דקות)

שרק לנצח 3D

הסרט הרביעי והאחרון במותג האנימציה המצליח למדי, שמוצג הפעם גם בתלת מימד. בעלילה הנוכחית, שרק כבר לא מפחיד את המקומיים אלא שהוא אפילו סוג של סלב ואיש משפחה. אולם, השגרה המשעממת מובילה אותו לחתימת הסכם מפוקפק עם איש עסקים חלקלק, שזורק אותו לעולם בו הוא שוב הופך לניצוד ואהובתו, פיונה, אפילו לא יודעת מיהו. כעת, עליו להשיב את חייו לקדמותם.

מן הביקורות: ציוני הביקורות אמנם לא מרקיעים שחקים (58 במטקריטיק), אולם ישנם מבקרים כמו אלה של הוושינגטון פוסט והמיאמי הרלד שמציינים את הסרט כסיומת מוצלחת למדי, בוודאי לאחר כישלונו של הסרט השלישי בסדרה. עם זאת, עיתונים כמו הניו יורק פוסט כתבו "הסדרה הזו עייפה? היא תשושה לגמרי".

במאי: מיק מיטשל, מדובבים: מיק מאיירס, אדי מרפי, קמרון דיאז, אנטוניו בנדרס, ג'ולי אנדרוז וג'ון קליז (93 דקות). מדובבים בגרסה העברית: יובל דור, ליאור כלפון, שמחה ברבירו, יורם יוספסברג

הרפתקאותיה המופלאות של אדל

סרטו החדש של לוק בסון הוא עיבוד לסדרת קומיקס עתיקה, העוסקת בעיתונאית צרפתיה אמיצה ויוצאת דופן בפריז של שנת 1912. הסרט עוקב אחר העיתונאית שיוצאת לחקור כיצד ניתן לעצור ציפור אשר בקעה מתוך ביצה בת 136 מיליון ומטילה את חיטתה על העיר.

במאי: לוק בסון, שחקנים: מתייה אמלריק, ז'אן פול רוב, ז'יל ללוש, לואיז בורגואן (104 דקות)

לונדון ריבר

ברנדה בלת'ין הנפלאה מ"להציל את גרייס" ו"סודות ושקרים" חוזרת בסרט חדש אודות אם ואב אשר לא מכירים זה את זה, אך פיגוע טרור קטלני בלונדון מוציא אותם לחיפוש משותף אחר ילדיהם החיים בעיר.

מן הביקורות: הסרט הוקרן לראשונה בפסטיבל ברלין 2009, אחריו קיבלו אותו המבקרים בחום והפכו אותו ל"סרט המדובר ביותר בפסטיבל", כפי שהגדיר זאת המגזין וראייטי. מירב השבחים הלכו דווקא לשחקן הראשי בסרט, סוטיג'אי קויוטה, שגם זכה בפרס השחקן המצטיין בפסטיבל.

במאי: ראשיד בושארב, שחקנים: ברנדה בלת'ין, סוטיג'אי קויוטה (87 דקות)

נינג'ה חוזר

סרט פעולה בהפקת הישראלים דני לרנר ובועז דווידזון, העוסק ביריבותם המרה של קייסי, נינג'ה אמריקאי, ומסאזוקה, נינג'ה יפני. שניהם היו תלמידיו של אותו המאסטר, עד שמסאזוקה הועף בשל הפרת קוד ההתנהגות. כעת הוא שב לנקום בקייסי על ידי שיתוף פעולה עם איש עסקים אכזר.

במאי: אייזק פלורנטין, שחקנים: אריק אדקינס, טסויושי איהארה (86 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully