וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביאו קצת גאווה ישראלית

תמי ביברינג, מערכת The gayway

9.6.2010 / 17:24

משחקי הגאווה שיערכו הקיץ בקלן שבגרמניה יכללו מסיבות, טיולים, הפלגות אה - וגם תחרויות ספורט. תביאו מדליות!

השנה הקיץ נראה עמוס מתמיד. כל עיר שמכבדת את עצמה מפיקה מצעד גאווה עצמאי, יש אינספור פסטיבלי מוזיקה שפונים גם לכיס הוורוד, מסיבות סירקיט המוניות, הפלגות גאות , פסטיבלי סרטים הומו- לסביים ועוד המון פעילויות והפקות שכולן קורצות ומפתות. לכל אלו מצטרפים השנה גם המשחקים הגאים.

אירוע משחקי הגאווה השמיני, אחד מאירועי הראווה של הקהילה הלהט"בית, יתרחש השנה בקלן, העיר הרביעית בגודלה בגרמניה שנחשבת לאחת היפות והידידותיות בה, מה-31 ביולי עד ה-27 באוגוסט, וצפוי למשוך אליו מעל 12,000 משתתפים ומספר כפול של צופים ומעודדים.

כמו האולימפיאדה - רק לא

משחקי הגאווה, שהתרחשו לראשונה בשנת 1989 בסן פרנסיסקו, הם המקבילה הגאה למשחקי האולימפידה, אך באוירה מחויטת ורצינית הרבה פחות. אין צורך בכושר פיזי של ממש או ביכולות אתלטיות מופלאות וההרשמה פתוחה לקהל הרחב (גם לסטרייטים מותר להשתתף) ולכל הרמות. המשתתפים מתחרים גם בענפי ספורט מקובלים פחות מאלו שבאולימפידה המקורית, כמו כדורעף חופים, גולף, שחמט, אמנויות לחימה, באדי-בילדינג, חיצים, החלקה אמנותית ועוד. וכך, כל ארבע שנים, נפגשים ספורטאים וסקרנים מכל העולם, לשבוע שלם של ספורט, אתגרים, תרבות והנאה.

גם השנה אפשר לסמוך על הגרמנים שלא יסתפקו אך ורק באירועי ספורט. לפי התוכניה, שפורסמה זה מכבר ברשת, בנוסף לכל התחרויות והמשחקים צפויים להיערך השנה גם טיולים מאורגנים גאים לקלן והסביבה, הפלגות סירה בנהר הריין, פסטיבל הקיץ וכמובן - אינספור מסיבות. גולת הכותרת של המסיבות האלו היא מסיבת הפתיחה, שתתקיים בארנה המרכזית של קלן ב-31 ליולי ומסיבת הסגירה של המשחקים שתיערך ב-7 באוגוסט. מסיבות שרק אם נרשמתם בזמן לתחרות, תקבלו אליהן כרטיסי כניסה. אם לא נרשמתם ובכל זאת תרצו להשתתף במסיבה, תאלצו לשלם 40 יורו. מסיבה נוספת ששווה בדיקה היא מסיבת ה"Black Party" בניצוחו של דיג'יי פיטר ראוהפר (שהספיק להסתכסך בעבר עם די ג'יי עופר ניסים ונחשב לשם גדול בעיקר בסצינה ההומואית), שהכניסה אליה היא לבנים בלבד. מקורות יודעי דבר מוסרים כי מסיבה דומה, שנערכה אשתקד באמסטרדם, היתה אחת המסיבות המטריפות והמשוגעות שנראו שם אי פעם.

כבוד למגדר

באופן מפתיע למדי (זה הרי ידוע שאנחנו ספורטאים מצטיינים), אין השנה נבחרת ישראלית רשמית במשחקי הגאווה. במהלך השנים היו משלחות ישראליות, שיצאו במימון עצמי, וקטפו אי אלו מדליות ופרסים, אך עדיין, אין התארגנות ממוסדת. זה בדיוק הזמן להתחיל לעבוד על צעדי הסלסה והמרנגה לקראת תחרות בסקציית "ריקודים סלוניים" ולרכוש כרטיס טיסה לקלן.

בכל אירוע נותנים המארגנים סיסמה אחרת למשחקים, מעין סלוגן הנושא את הרעיון שעומד מאחורי התחרות. השנה הסיסמא היא "Be Part of It", כשהכוונה היא שבאמת כולם, ללא יוצאים מן הכלל, יכולים למצוא את עצמם ולקחת חלק באירוע בצורה כלשהי. בין אם זה לשיר, לנגן, לבנות, להתנדב, לשחק או להצטרף לקבוצת המעודדות (ותודו שזה היה חלום שלכם מגיל צעיר!). ובין כל הפסטיבלים השונים, שבהם התחרות היחידה שאולי תעשו היא תחרות שתיית בירה או טקילה, דווקא לאירוע שכזה יכול להיות איזשהו ערך מוסף, חוויה אחרת ובלתי נשכחת. רק תחזרו הביתה עם גביע אחד או שניים, כן? שאמא תוכל להשוויץ!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully