וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הזמן לנסוע

6.6.2010 / 18:41

סדרת מופעי מוזיקה באפולוניה, ביקור לילי במערת הנטיפים וסיור בעקבות בקיעת צבוני הים - סיבות טובות לוותר על משחק או שניים במונדיאל

סיורי ערב בעקבות בקיעת צבוני הים

צבי הים, שחיו באלפיהם בים התיכון, עומדים כיום לפני הכחדה מסיבות שונות. בואו לסיור חווייתי לכל המשפחה, שילווה בהסברים ובפעילות המותאמת למשפחותלכל המשפחה בנושא החוף החולי והצלת צבי הים העומדים בפני סכנת הכחדה. בסופו של הסיור נגיע לחוות הקינון והפקח יפתח קן שבקע כדי לספור את הביצים ולראות אם נותרו צבונים חיים.
היכן: חוף עתלית, חוף ניצנים, חוף זיקים
הערות: ראיית הצבונים אינה מובטחת. יש להצטייד בביגוד חם.
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

צפון

ג'ונגל על שפת הכנרת: סיפורים ומעשיות על חיות משולבים בהליכה נעימה בתוך מימיו השקטים של ערוץ נחל ציורי.
היכן: שמורת טבע מג'רסה
מתי: שבת 5.6, החל מהשעה 10:00

השביל התלוי בבניאס – השביל היפה בארץ: שביל חדש ומדהים ביופיו, התלוי בתוך קניון בזלת מרשים במורד נחל חרמון (הבניאס). בואו לטייל ולהתפעל ממים שוצפים, מצמחיית גדות נחלים ומסלע מיוחד במינו.
היכן: מפל שמורת טבע בניאס
מתי: שבת 12.6, החל מהשעה 10:00

גן עדן, סלמנדרה ומעיין בתל דן: סיור וסיפור על חיה בסכנת הכחדה, על המעיין הגדול במזרח התיכון ועל המאמצים לשמר את גן עדן. חדש בשמורה: "פקחים צעירים", חוברת הפעלה לילדים - מסע משפחתי של שאלות ותשובות. טקסי הצהרה ותגים למסיימי כל המשימות.
היכן: שמורת טבע תל דן
מתי: שבת 19.6, בשעות: 11:00, 13:00, 15:00

חדש - מערות המנורה נחשפות: בואו לקבל דרישת שלום חמה מהעבר! נסייר עם מתנדבי גן-קהילה במערות תת קרקעיות שבהן עיטורים, כתובות ועדויות לחיים מן העבר של העם היהודי בארץ ישראל לפני 1,800 שנה, ונחזור להווה בהליכה דרך ואדי יפה ופורח.
היכן: גן לאומי בית שערים
מתי: כל שישי ושבת בשעות 9:30, 10:30 (השעות הוקדמו עקב צפי לחום). הסיור ללא תשלום!! בהרשמה מראש ב"כוכבית בטבע" – 3639*

הנשר והיחמור בגובה העיניים: סיור בשמורת חי?בר בין הנשרים, היחמורים, אייל הכרמל, עזי הבר וכבשי הבר, ששוטטו בו בחופשיות עוד בתקופת המקרא, יבטיח חוויית בראשית מול נופי הכרמל המדהימים.
היכן: חי?בר כרמל
מתי: כל שבת, בשעות 10:00, 12:00, 14:00

הגבר חובב התכשיטים חי בנחל מערות: סיור בעקבות אורחות חייהם של הקדמונים הפרהיסטוריים, מי חי בנחל וכיצד הצליח לשרוד? עטלפים, מאובנים ומערות קרירות ילוו אותנו במהלך הסיור. כולל חיזיון אורקולי בתוך המערה.
היכן: שמורת טבע נחל מערות
מתי: כל שבת בשעות 10:00, 12:00, 14:00

שקיעה ועששיות במצודה המרהיבה: סיורי שקיעה בנפתולי המבצר ובלילה בעת עטוף המבצר חושך ומיסתורין סיורים, לאור עששית, במעבריו הנסתרים.
היכן: גן לאומי מבצר נמרוד
מתי: כל שישי בחודשים יוני-יולי
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

לילות לבנים בציפורי העתיקה: ערב של אווירה ושלווה בגן לאומי ציפורי. נשקיף על האורות סביב, נהלך ברחובות העתיקים בין הפסיפסים המרהיבים ונסיים בירידה אל מאגר מים תת קרקעי עתיק ומרשים עם עששיות בידינו.
היכן: גן לאומי ציפורי
מתי: כל שבת במהלך יוני
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

לילות במערות: הרפתקה לכל המשפחה במערות התת קרקעיות של בית שערים העתיקה. נשחק במשחק התמצאות במערת הארונות, נזחל במנהרת שודדים, נקיים מבחן אומץ במערת המעלות ועוד.
היכן: גן לאומי בית שערים
מתי: כל חמישי במהלך יוני
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

מרכז

מציאות, דמיון ונחל ירקון: באירוע בסימן זכות הטבע למים נפגוש את האביר ופיית היער, נווד הטחנה ונסיך הצפרדעים וגם את קוסמת היער שיספרו את סיפורו של נחל אחד שידע ימים יפים, שפע מים וחיים, ועכשיו הוא זקוק לכל טיפה ויש לו זכות מלאה!סיפורים, סדנאות יצירה ונגינה, סיורים מודרכים, הדגמה של מיני החי והצומח האופייניים לירקון, סדנת ציור פתוחה ובסופה תערוכת ציורים "ילדים מציירים ירקון" בנושא זכות הטבע למים, וכמובן משחקים והפעלות לכל המשפחה.
היכן: גן לאומי ירקון (מתחם מקורות הירקון)
מתי:שבת 12.6, בשעות: 15:00-11:00

סיור מתובל בחול: סיור אחר הצהריים לכל המשפחה בחוף המקסים. קצת על מורשת והעפלה לא חוקית, קצת טבע והרבה רוגע.
היכן: גן לאומי חוף בית ינאי (מפגש בסוכת המציל)
מתי: כל שבת במהלך יוני בשעות: 16:30 , 18:00

היסטוריה וחוף לעת ערב: בואו לבקר באתר ההיסטורי בגן הלאומי אשקלון, לראות את השער הכנעני העתיק בעולם, את הבסיליקה, את החומה ואת החוף המקסים. הרחצה מותרת רק בשעות הפעילות של תחנת ההצלה. הכניסה לאתר עד השעה 22:00 (כניסה אחרונה בשעה 20:00).
היכן: גן לאומי אשקלון
מתי: בכל יום במהלך יוני

שקיעה ולינה בחוף בית ינאי: הרחצה בחוף אפשרית עד חצי שעה לפני השקיעה. לינת לילה אפשרית כל ערב במתחם חניון הלילה.
היכן: גן לאומי חוף בית ינאי
מתי: בכל יום במהלך יוני

נטיפי לילה –קסם בבטן האדמה: סיפורים, סדנאות יצירה ונגינה, סיורים מודרכים, הדגמה של מיני החי והצומח האופייניים לירקון, ואתם מוזמנים לבקר במערה המכושפת בשעות היפות של הערב. כל חצי שעה יתקיים סיור אל בטן המערה.
היכן: שמורת טבע מערת הנטיפים
מתי: כל חמישי במהלך יוני עד השעה 20:00 (כניסה אחרונה עד 19:00)

צב קריאה לצבי הים: בואו להכיר את המרכז הארצי להצלת צבי ים, שבו מטפלים אנשי רשות הטבע והגנים בצבי ים פצועים וחולים. במרכז ההצלה, הסמוך למכמורת שבעמק חפר, נראה את הצבים, נשמע את סיפורם, נבין את הבעיות שעימן הם מתמודדים וכיצד אנו, ילדים ומבוגרים, יכולים לעזור להם בקלות.
היכן: המרכז הארצי להצלת צבי ים
מתי: שבת 5.6, שבת 19.6
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

תלויים הפוך? תלוי בהשקפה: בעקבות העטלפים והלוחמים. בחורש הים תיכוני ניפגש בזהירות עם היונקים הקטנים והמרתקים הנמצאים בסכנת הכחדה. נשמע סיפורים מוזרים ומסתוריים שסופרו במערה האפלולית. לבסוף ניסע לחורבת מידרס ונזחל במערות שהסתתרו בהן לוחמי בר כוכבא.
היכן: שמורת טבע מערת התאומים
מתי: שבת 5.6
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

טיול ליל ירח בהר: נבקר באכסניה ישנה שבה נשמר פסיפס מרהיב. בהליכה שקטה נרד אל נחל זנוח, אל עין מטע ועין תנור. באחד המעיינות נהלך בתוך נקבה עם מים עד הקרסוליים. בטיול נכיר את רזי הלילה, נספר על בעלי חיים ליליים ונשמע קולות שאפשר להאזין להם רק בטבע.
היכן: גן לאומי הרי יהודה
מתי: שישי 25.6
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

לילות ירח בחולות ניצנים: לובן הדיונות לאור ירח, קולות בעלי החיים ורחש הגלים, סיור נעים בשעות הערב בבית הגידול החולי הגדול ביותר במדינת ישראל. נעקוב אחר עקבות, נכיר את החול ונשחק בדיונות.
היכן: שמורת טבע ניצנים
מתי: שבת 26.6, ראשון 27.6, שני 28.6
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

עששיות במערת המבוך: הרפתקה המתרחשת מתחת לפני הקרקע באווירה לילית וקסומה, במערות גן לאומי בית גוברין. נבקר במערכת מערות שונות ומגוונות שבה בורות מים, קולומבריום, בית בד ועוד הפתעות. נסיים בתצפית על גרמי השמים ונקנח בתה מצמחי הגן.
היכן: גן לאומי בית גוברין
מתי: חמישי 10.6
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

רגע לפני שקיעה: נצא לטיול בין שני יובליו של נחל דולב, למרגלות שרידי הכפר בית עיטאב. נלך אל עין חוד, ונעפיל אל מבצר צלבני עתיק יומין ששופץ לאחרונה על ידי רשות הטבע והגנים ושממנו נשקפת תצפית רחבת היקף מהשפלה ועד ההר.
היכן: שמורת טבע נחל דולב, גן לאומי בית עיטאב
מתי: שבת 12.6
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

עששיות בדרך אל העיר: נטייל בשמורת המסרק אחר הצהריים, נתאר את הקשיים שבהעברת שיירות אספקה לירושלים הנצורה ונעבור בין המשלטים. משם ניסע לגן לאומי קסטל ולאור עששיות נלך בתעלות הקשר ונגלה את סיפורו המופלא והמרגש של הקסטל, שכיבושו היה אחת מנקודות התפנית של מלחמת העצמאות.
היכן: שמורת המסרק וגן לאומי קסטל
מתי: שבת 19.6
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

בקעה וים המלח

ארמון נופש מלכותי: סיור במקום שבו בחר המלך הורדוס הגדול להקים את אחוזת הקבר שלו ונתן לו את שמו. נהנה מתצפית נוף מרהיבה למדבר יהודה וירושלים, נבקר בארמון מבוצר, נרד למאגרי המים ונתרשם משרידי קבר הורדוס שנחשפו לאחרונה באתר.
היכן: גן לאומי הרודיון
מתי: כל שישי ושבת בשעה 12:00

אל השמורה הנמוכה בעולם: סיור בשמורה החבויה, המסתתרת בין מעיינות ובין צמחייה עשירה. סיפורן של הנמלה האורגת וברקנית האשל, שחיות בנווה המדבר הגדול בישראל ובשמורה הנמוכה בעולם.
היכן: שמורת טבע עיינות צוקים
מתי: כל שישי ושבת במהלך יוני, בשעות: 10:00, 12:00, 18:00.

קיץ רטוב בעין פשחה: רחצה בבריכות מוסדרות עם מי מעיינות טבעיים בשמורת הטבע עיינות צוקים (עין פשחה). בסופי שבוע נפתחים לקהל בריכת השחייה הגדולה ומרכז השירות למבקר החדש שבקרבתה.
היכן: שמורת טבע עינות צוקים
מתי: כל סופשבוע במהלך יוני

המגילות הגנוזות לאור ירח: סיור חוויתי לאור ירח ועששיות בין עתיקות הישוב העתיק מימי בית שני, השוכנות בצל מצוק ההעתקים המרשים. נצפה בסרט אורקולי ונספר את סיפור המגילות הגנוזות שהתגלו במקום, כתבי הקודש העתיקים בעולם.
היכן: גן לאומי קומראן, צפון ים המלח
מתי: שישי 25.6
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

נחל אוג לקראת שקיעה: נסייר בנחל אוג במסלול אתגרי וחוויתי, הכולל טיפוס בעזרת יתדות סלע ותצפית מרהיבה על ים המלח וסביבתו.
היכן: צפון מדבר יהודה
מתי: שישי 11.6
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

חדש - קסם לילי בקבר הנביא שמואל: סיור מודרך לאור עששיות בגן לאומי נבי סמואל, המזוהה עם מקום קבורתו של הנביא שמואל. נבקר במקום בשעות החשכה וננסה להבין מדוע הוא נקרא "הר השמחה", למי קדוש המקום ומה הם הסימנים המצוירים על קירות המבצר.
היכן: גן לאומי נבי סמואל
מתי: חמישי 17.6
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

דרום

מצדה לגדולים ולקטנים: חוויה מעשירה ומרתקת על במת ההר. נרד אל בור מים ענק, נערוך תצפית על המחנות מן המצודה הדרומית, נכיר את החדרים לאורך החומה שבהם חיו היהודים, את פינות הבישול שלהם, את אתרי הלינה ועוד, נרד למחצבה שבה נחצבו אבני הבנייה על ההר וכל זאת בשילוב הסיפור ההיסטורי תוך הצגת דמויות מן העבר.
היכן: גן לאומי מצדה
מתי: שבת 12.6
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

ירח מלא בנחל נקרות: טיול קסום לכל המשפחה אל מסתרי המדבר בליל ירח מלא.
היכן: נגב
מתי: שישי 25.6
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

מוזיקה במבצר: שישי שקיעה

סדרת מופעי מוזיקת עולם במבצר הצלבני לאור שקיעה
היכן: גן לאומי אפולוניה
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" - 3639*

"קטיפה שחורה" - מוזיקה אירית: מופע מוזיקה אירית עם מגוון עשיר של כלי נגינה, יחד עם מוזיקה מאזורים קלטיים אחרים כמו ברטאן וגליסיה, ומוזיקה מקורית של הלהקה.
מתי: שישי, 4.6
נשיקות מתוקות מיין

לילך שיר ושי טוחנר במופע אינטימי וחדש שכולו מחווה לגדולי זמרי המחאה האמריקאיים של שנות השישים.
מתי: שישי, 11.6

"פרח אדום" - בלוז יווני ישראלי: להקה ירושלמית המתמחה בסגנון הרבטיקו, הבלוז היווני, במופע חדש ומקורי יחד עם קלאסיקה יוונית.
מתי: שישי 18.6

"קלטיק פיוז'ן" - מוזיקה אירית: להקה ותיקה המבצעת מוזיקה אירית אינסטרומנטלית, מסורתית ועכשווית, עם שירים איריים מוכרים.
מתי: שישי 25.6

בין ברודווי לשאנז אליזה - מחזות זמר: הזמרת הבינלאומית ג'ודי בכר במופע של שירים מרגשים. השנסונים של אדית פיאף ואיב מונטאן, להיטים מתוך מחזות זמר ידועים, רומנטיקה ספרדית ודרום אמריקאית, ג'ז קלאסי וקורטוב של אופרה קלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully