וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין הסיאסטה לפיאסטה

תמי ביברינג, מערכת The Gayway

26.5.2010 / 19:36

דמיינו את התמונה הבאה: חוף, מלא הומואים חתיכים ולסביות שוות, בקבוק בירה ביד וקלמארי על הצלחת. כל זה מחכה לכם בסיטג'ס - 40 ק"מ מברלצונה

את החופשה האחרונה שלכם בברצלונה אתם ודאי זוכרים באופן מטושטש ביותר עקב שילוב קטלני של שמש קופחת, סנגריה, שדרות יפהפיות, שווקים צבעוניים, עוד סנגריה, ארכיטקטורה מרשימה, עוד קצת סנגריה, ים, מוזיקה, סנגריה ואם התמזל מזלכם – גם גיחה קצרה לאיביזה, בירת המסיבות. מה שכן, את הביקור בעיירת החוף הסמוכה סיטג'ס, הנמצאת כ-40 ק"מ דרומית מערבית לברצלונה – לא תוכלו לשכוח. ביקור בסיטג'ס הוא חוויה תרבותית יוצאת דופן. מסיור קצר ברחובותיה נדמה שהגעת לממלכה ההומולסבית הספרדית, כשהזוגות הסטרייטים שניתן לאתר ברחובותיה ספורים למדי.

כל מי שביקר בעבר בספרד יודע שהספרדים אוהבים את החיים ואוהבים לחיות אותם טוב; המטבח העשיר, ההתנהלות האיטית, סיאסטת הצהריים והחיבה לאלכוהול ולחיי לילה - הופכים את הספרדים למובילי היבשת האירופית בכל מה שקשור לגוד טיים.

ים, מסעדות, ברים

סיטג'ס היא ההתגלמות של החיים האלו בשטח קטן ומרוכז מאד וכל זה מגיע בעטיפה מסוגננת וטרנדית כיאה למקום המאוכלס בעיקר על ידי הומואים ולסביות. היא מושכת אליה לא רק אלפי תיירים מכל העולם, אלא גם ספרדים חתיכים המגיעים לוויקנד קצר מברצלונה או מדריד. העיירה מציעה רחובות קטנים ויפים מרוצפי אבן, בתים נקיים ולבנים, חופי רחצה יפים וארוכים, אוירה נינוחה וחמה והמון מלונות, מסעדות, ברים ומסיבות - שפעילים כולם עד השעות הקטנות של הלילה. בין המקומות המומלצים אפשר למנות את מסעדת ה"Beach House", שנחשבת למוסד בעיירה ואת המרפסת המלאה תמידית של מסעדת "Parrots". יש גם מסעדות קטנות וביתיות בעיר העתיקה, בהן אפשר למצוא ארוחות בנות 3 מנות בפחות מ-20 אירו ובסך הכל היכן שלא תשבו, סביר להניח שתיהנו מארוחה טעימה וטרייה.

אבל הרי לא באנו לכאן כדי לאכול. בשעה 17:00, כשהשמש מתחילה לשקוע ובריזה נעימה עולה מן הים, הברים נפתחים לאיטם ומביאים איתם אנרגיה חדשה לקראת הערב. בסיטג'ס אפשר למצוא כל סוג בר אפשרי, גם כאלה שלא העזתם לדמיין לעצמכם. ממקומות בהם מלצרים ישרתו אתכם כשלגופם בגד ים מעוצב בלבד, דרך פיקאפ בר , קברטים ועד למסיבות בנושא תחתונים. בר הלסביות הוותיק והעמוס ביותר נקרא "MariPili" - הוא פתוח כל ערב מ-19:00 וידוע בזכות המוחיטו'ס המעולים והבחורות השוות.

ומלא מסיבות

הברים נסגרים אמנם בשלוש וחצי לפנות בוקר, אבל המסיבה ממשיכה! זוהי שעתם של המועדונים. אחד המובילים שביניהם הוא מועדון ה"Organic" שפתוח כל לילה ומביא את המוזיקה העדכנית והמסיבות הטובות ביותר. לנשים כדאי לחכות עד אוגוסט, אז נערכת מסיבת ה"Legend" במועדון ה"Atlantida", מסיבה שמושכת אליה כ-3000 נשים מרחבי אירופה ונמשכת עד אור הבוקר.

מכיוון שסיטג'ס הינה עיירה קטנה, אפשר לטייל בה ברגל ולהגיע ממקום למקום בדקות ספורות בלבד, מה שהופך כל ערב לקרוז אחד ארוך. יש סיכוי רב שאחרי שידליקו את האורות במועדון, תמצאו את עצמכם מטיילים בחזרה לחוף הים, לשם הולכים גם המקומיים, להמשך הבילוי. אפשר כבר להישאר שם עד שתזרח השמש ולהתחיל את הכל מהתחלה. החופים בסיטג'ס נחשבים בין היפים בספרד ומתוך 9 החופים, 3 מוגדרים כחופים לגייז בלבד. חוף הנודיסטים נקרא "Playa del Muerto" וממוקם בסוף סיטג'ס, כ-40 דקות הליכה ממרכז העיר. השמועות אומרות שההליכה שווה את המאמץ.

בנוסף לכל הטוב הזה, השנה יתקיים שבוע הגאווה הראשון של העיר. הוא צפוי להתרחש ב-9-13 ביולי, ולכלול מסיבות רחוב שמחות בטיילת העיר החל מ-17:00 עד אור הבוקר, כשהדובדבן- המצעד הגאווה שייערך במקום ב-10 ביולי מ-18:00 ובסיומו תתקיים מסיבת אפטר המונית בטיילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully