וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצפי לשבועות: 95% תפוסה באתרי האירוח בגליל ובגולן

עירית רוזנבלום

2.5.2010 / 13:58

במרבית הישובים הכפריים ובעיקר בקיבוצים ייערכו טקסי הבאת הביכורים החביבים על הישראלים העירוניים. בנוסף יתקיימו מגוון פעילויות למבקרים

כשבועיים לפני חג השבועות, נרשמות תפוסות גבוהות בבתי המלון וכפרי הנופש בכנרת, בגליל העליון ובגליל המערבי וברמת הגולן. הצפי לחג הוא של 95% תפוסה.

לדברי מאיר לוי, יו"ר פורום תיירני הגליל העליון ומנכ"ל כפר הנופש גונן, חג השבועות, בדומה לפסח, מתאפיין בנופש של קבוצות ובמשפחות גדולות רב-דוריות, שמגיעות יחדיו לנפוש באתרים הגליליים.

גם לדברי מנהלת השיווק של עמותת התיירות בגליל המערבי, תמי עטיה, בכ-3,000 חדרי האירוח, המלונות והצימרים בגליל המערבי התפוסה גבוהה לקראת חג השבועות ועומדת על מעל ל-90%. זאת לאחר שבמרבית הישובים הכפריים ובעיקר בקיבוצים ייערכו טקסי הבאת הביכורים החביבים על הישראלים העירוניים. בנוסף יתקיימו מגוון פעילויות לקהל המבקרים.

אתרי הצפון יציעו מגוון של אטרקציות, מסלולי טיולים והרבה מאכלי גבינות וחלב כמו סיור ופעילויות במשק בוקר שבמושב בן עמי הכולל האכלת עיזים, הגמעת גדיים, חליבה של עזים, הסבר על ייצור הגבינות וטעימת גבינות מתוצרת המחלבה וכן הכנת גבינה צ'רקסית בכל שעה עגולה. במוזיאון הפתוח בגן התעשיה תפן, מציעים פעילות משפחתית, כולל אפיית חלות מיוחדות כמנהג החג וקישוט טנא מחומרי טבע.

במטולה ייערך בשבועות פסטיבל שירי המשוררים השנתי ואתרי התיירות הרבים כבר ערוכים לקליטת המטיילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully