וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלמו אותי!

28.4.2010 / 17:57

לכבוד יום הנדידה הבינלאומי וואלה! תיירות מזמינה אתכם לשלוח תמונה של ציפור שצילמתם בטיול האחרון, או סתם על אדן החלון. את המוצלחות מביניהן נפרסם באתר

בסוף השבוע הבא (ה-8.5) יציינו ברחבי העולם את יום נדידה הבינלאומי. ישראל, שממוקמת על הציר שבין אירופה ואסיה ואפריקה, מהווה מרכז חשוב לנדידתן של הציפורים. על פי מחקרים, נודדים דרך ישראל בין 500 מיליון ל-2 מיליארד עופות בשנה.

גורמי פגיעה רבים מסכנים את העופות הללו, מרביתם הינם גורמים מעשה ידי אדם: ציד, הרעלות, התחשמלות, היתקלויות במיתקנים (כאנטנות גבוהות) ועוד. ישראל, כמדינות עולם רבות (101 במספר), חתומה על אמנת בון העוסקת בשימור המינים הנודדים בעולם. יום הנדידה הבינלאומי נועד לחשוף את הצורך ההולך וגדל בהגנה על העופות הנודדים וצורכיהם, העופות הנודדים הינם סמנים חשובים לאיכות הסביבה והשמירה על הטבע בעולם, ומצבם מאפשר זיהוי מפגעים, מעיד על שינויי האקלים הגלובלי ובמגוון המינים בעולם. ארגוני שמירת הטבע בעולם, וגם רשות הטבע והגנים בישראל, יציינו את יום נדידת העופות העולמי באירועים כגון פסטיבלי ציפורים, תוכניות חינוכיות וצפייה המונית בעופות נודדים.

אתם שולחים, אנחנו מפרסמים

לרגל היום החשוב הזה, אנחנו מזמינים אתכם לשלוח לנו תמונות של ציפורים מכל הסוגים שאתם צילמתם; ציפור נדירה שנתקלתם בה במהלך טיול בחיק הטבע, כזו שאתם קשורים אליה במיוחד, או סתם אחת שגיליתם על אדן החלון. את התמונות המוצלחות ביותר נפרסם באתר לקראת יום הנדידה שחל ב-8 במאי. אל תשכחו לציין איזו ציפור זו, ומתי והיכן צולמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully