וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתה בא לכאן הרבה?

ארז ביאלר

28.4.2010 / 10:58

אם אתם סטרייטים, לא בטוח שהמילה קרוזינג אומרת לכם משהו. לכן אתם גם לא מוזמנים לקחת חלק בתיירות גאה - שייט לגברים בלבד

כשהומו אחד אומר לשני 'אני הולך לעשות קרוזינג', סביר להניח ששניהם ידעו במה מדובר, אבל לא בטוח שכל זוג אוזניים סטרייטיות יצליחו להבין. משמעות המילה קרוזינג בהומואית הוא לא טיול או שייט, אלא שם נרדף לחיפוש בני זוג מזדמנים. 'קרוזינג' הוא חלק מז'רגון הקהילה, שהתגבש בלית ברירה בשנות ה-70 של המאה ה-20, בזמנים בהם חיי המין של ההומואים הוצאו מחוץ לחוק ברוב המקומות בעולם. בעקבות החשש של הומואים מחשיפה, נוצר ז'רגון ייחודי עם מילות קוד שאיפשרו להם לזהות אחד את השני ולהיפגש בחשאי.

הומואים שרצו "לבדוק את השטח" היו משתמשים במינוח הקרוזינג, וע"י כך יכלו לזהות אחד את השני מבלי להיחשף, בזמן שעבור כלל האוכלוסייה משמעותו הייתה בעיקר ים פתוח, רב חובל וקרם נגד שמש. לפי המיתוס, לעומת זאת, מקור השימוש במילה "קרוזינג" מצוי בצי בצבא ארצות הברית - מלחים ששהו בלב ים במשך שבועות רבים היו מוצאים נחמה אחד בידי השני כדי להפיג את החרמנות.

כיום, כאשר הומוסקסואליות היא לגיטימית וחוקית ברוב העולם המערבי, המילה משמשת את כלל האוכלוסייה וגם גברים סטרייטים שתרים אחרי סקס מזדמן ומכנים זאת Cruising for chicks.

תרבות הקרוזינג הלכה והתפתחה, ומסביבה החלו לצאת מסעות שייט לגברים או נשים בלבד, המשתייכים לקהילה הגאה. מישראל ייצא לראשונה קרוז כזה לדרך בעוד כשבוע, כשהיעד הוא טורקיה וקפריסין. הוא יימשך 3 ימים, כשכל הנוכחים על הסיפון הם גברים בלבד.

"הפלגת הגאווה" תצא מנמל אשדוד ב-6 במאי, והיא תימשך 3 ימים. בנות לא מורשות כמובן לעלות על הסיפון ולא בגלל האמונה הטפלה הידועה בקרב יורדי הים. התכנית כוללת ביקור באלניה שבטורקיה (עם המלצה לבקר בחמאם הטורקי ) ובלימסול שבקפריסין (עם המלצה לטפס על הרי הטרודוס); מסיבות על הסיפון עם די ג'ייז לה בז' (רזידנט הפליגראונד) ויואב ארנון; מופע דראג חגיגי של "פאות קדושות" ודנה אינטרנשיונל בהופעה חיה.
מחירים: 299-699 דולר. פרטים נוספים בלינק המצורף.

  • עוד באותו נושא:
  • שייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully