וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת טורס פותחת קו טיסות חדש לפריז

עירית רוזנבלום

22.2.2010 / 15:53

באשת טורס מעריכים כי פתיחת הקו תביא לירידה של עד 30% במחיר הטיסות הקיימות כעת לפריז, ותוביל לעלייה בביקוש לטיסות סדירות

לנוכח העלייה בביקוש לטיסות לפריז וממנה לישראל בפסח הקרוב, פותחת סיטונאית התיירות אשת טורס בשיתוף סיטונאית התיירות exlusive france holidays קו טיסות חדש לעיר הצרפתית, באמצעות חברת התעופה startegic airlines האוסטרלית שהחלה לפעול באירופה לפני כשנתיים.

בפסח הקרוב צפויים להגיע לישראל כ-10,000 תיירים מצרפת, מתוכם כ-5000 תיירים שיגיעו לחגוג את חג הפסח באילת. במקביל הפכה פריז ליעד אטרקטיבי לא רק לזוגות צעירים, אלא גם למשפחות ישראליות. "בצרפת חלה התפתחות בכל הקשור לנופש למשפחות והיא מציעה אטרקציות רבות כמו כפרי נופש, פארקים ועוד", מציינת גלית זכאי, מנהלת השיווק של אשת טורס. "גם ירידת היורו ועליית הדולר גורמים לשינוי באופי ההזמנות ולניתוב הביקושים לערי מערב אירופה ביניהן פריז, לונדון וברצלונה" הוסיפה.

באשת טורס מעריכים כי פתיחת הקו תביא לירידה של עד 30% במחיר הטיסות הקיימות כעת לפריז, וגם תוביל לעלייה בביקוש לטיסות סדירות ליעד זה. בכוונת החברות להמשיך הפעלת הקו גם בחודשי קיץ 2010.

בשלב הראשון החברה תפעיל שלושה מחזורי טיסה חדשים המציעים שלושה סוגי נופשים: חבילות נופש של 7 לילות בין ה-30 במרץ ל-6 באפריל ב-700 דולר לאדם; חבילת טוס וסע של 6 לילות בין ה-28 במרץ עד ה-3 באפריל ב-670 דולר לאדם; וטיול משפחות מאורגן בן 4 לילות שיכלול את צרפת, בלגיה והולנד ב-1,570 דולר לאדם.

סיטונאית התיירות קווי חופשה, הודיעה לא מכבר כי היא מוסיפה כ-15 טיסות במסגרת ההיערכות לפסח למגוון יעדי נופש בהם ברלין, ברצלונה, מינכן ויעדים באגן הים התיכון. זאת, בנוסף לסדרות הרגילות של החברה, לאור הצפי לעלייה בהזמנות לחג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully