וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסז' משנה תודעה

ג'רמי יפה

14.1.2009 / 13:10

יש אנשים שלא מבינים כיצד ניתן לנפוש בטבריה. אם האנשים האלה נכנסים למלון הספא רימונים שעל חוף האגם, דעתם עשויה להשתנות

מה אנשים מוצאים בטבריה? לעולם לא אבין איך היא הפכה למילה נרדפת לחופשה בארץ. את הקסם שכנראה היה לה היא בטח איבדה הרבה לפני שנולדתי, קצת אחרי שישו ביקר בה.

כך לפחות חשבתי עד לא מזמן. אבל אז קיבלתי הזמנה לבלות יום שלם ב"רימונים גלי כנרת", אחד המלונות המוצלחים והוותיקים בצפון. המלון ממוקם בפאתי העיר, על חוף פרטי משלו. השקט, הנוף של הכנרת מהמרפסת והמרחק שלו ממרכז העיר הופכים אותו לאידיאלי למה שהוא – מלון ספא טיפולים.

"גלי כנרת" מרשת בתי המלון "רימונים", הוא מלון חמישה כוכבים שפועל כבר עשרות שנים (בן-גוריון הספיק להיות לקוח קבוע) במתכונת של ספא מפנק. אורחי המלון מוזמנים למגוון טיפולים ומסאז'ים ומקבלים גם את אווירת השלווה שיש למקום להציע. אני הוזמנתי לרגל השקת תפריט החורף החדש של השף מאיר רוזנברג, בהשראת הרימון שכללה מנות רבות עם... גרגרי רימון. גם רשימת הטיפולים החדשה מושפעת מהפרי האדום שהוא כידוע עתיר סגולות.

המשימה הכי קשה שהייתה לי בזמן האחרון הייתה לבחור טיפול מרשימת הטיפולים (המאוד ארוכה) של המקום, כדי להיכנס לאווירה. אחרי התלבטות ארוכה הלכתי על המסז' המשולב וטיפול הפנים "רימון החן". "המשולב" כולל קצת מזה וקצת מזה, מרפה את השרירים, משחרר מתחים ובאופן כללי מגביר את הרצון לחיות. קשה לתאר את החוויה במילים, אז אדלג על הפרטים, אבל בואו נאמר ששם, על שולחן הטיפולים, השתנתה סופית דעתי הקודמת על טבריה, שהזכרתי בשורה הראשונה. "רימון החן" הוא אחד מהטיפולים החדשים שנוספו לספא לקראת חורף 2009. נאווה, מרחה את הפנים שלי בתרחיץ רימונים מנקה, שמנים טבעיים, ויטמינים קרם לחות ובתור בונוס קיבלתי עיסוי קצרצר לכפות היידים. אנשים שראו אותי אחר כך טענו שקרנתי. לדעתי היה לי גם ריח של מנדרינה.

אז אם אתם מחפשים את הדרך המושלמת והמהירה ביותר לשחרור לחצים, כנראה שזה המקום בשבילכם ואני לא אומר את זה בגלל שאני משוחד. השירות והיחס החם מאנשי המקום לצד הטיפולים הפכו את השהייה לכזו שתיזכר לטובה זמן רב. אגב, אל תתעצלו לקום בשביל ארוחת הבוקר, היא לא פחות ממופלאה.

למרבה הצער החוויה הנהדרת עולה לא מעט כסף: המחיר נע בין 1,050 ש' לחדר זוגי ללילה על בסיס חצי פנסיון ועד 5,000 ש' לסוויטה – וזה עוד לפני שבחרתם את הטיפולים שלכם. כניסה לספא עולה 50 ש' לזוג (או חינם אם תבחרו את אחד הטיפולים)ומחירי הטיפולי נעים בין 265 ל-315 ש'.

רחוב אליעזר קפלן 1, טבריה
טל: 04-6728888

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully