וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הר של ציפיות

רותם דרוב

9.11.2008 / 15:32

בילוי ב"מצפה הימים" אחד הנחשקים, הרומנטים והיקרים שבמלונות ישראל היה נפלא אבל לא מושלם כמתבקש מהמחיר הגבוה

הדרך צפונה לעבר מלון 'מצפה הימים' שממוקם בנקודה גבוהה ויפה מעל ראש פינה היתה ציפייה דרוכה והתרגשות. מלון הספא המדובר, נחשב לאחד היוקרתיים והיקרים בארץ מחיר לחדר זוגי בסופ"ש מתחיל ב-4000 שקל לשני לילות בחדר רגיל ומטפס עד ל8,800 שקל לסוויטה הנשיאותית לזוג לשני לילות בסופ"ש. להוטים הינו לגלות מהי החוויה שהמלון מספק תמורת המחיר.

העייפות שהצטברה בשעתיים וחצי של נסיעה, התדפקה על חביבותה של פקידת הקבלה שהעניקה לנו את המפתח, אבל בלי הסבר המדויק לגבי ההגעה לחדר. עניין חיוני במלון הבנוי משני אגפים א-סימטריים. התוצאה היתה תעייה בין המעליות השונות לפקידת הקבלה לקבלת הסברים חוזרים, בעודנו שואלים את עצמנו למה בעצם לא מלווה אותנו לחדר בל-בוי, כנהוג במלונות חמישה כוכבים, פותח לנו את החדר, ומסביר לנו איך פועל הג'קוזי. בכל זאת, 2000 ש' ללילה.

החדר עצמו יפה ומשופע ברהיטים עם אופי עתיק, שהעניקו את התחושה שקניין המלון מבלה את כל זמנו בשווקי פשפשים בחיפוש חסר פשרות אחרי הרהיטים המרגשים באמת (הג'וב פנוי?) הרצפה עשויה קורות עץ והשטיח היה אלגנטי בסגנון פרסי. מה שנתן תחושה איכותית של בית מידות טוב ולא של בית מלון.

תסמונת המלצר הממהר

בין קומות המלון יש פינות ישיבה רבות עם ספות מהודרות ופסנתרים עתיקים, שמצליחים ליצור את האווירה היוקרתית המתבקשת. חבל רק שבשטחים הציבוריים אחרים של המלון, ניכרת עזובה. בריכות הדגים האמורות להקרין שלווה ורוגע, הן ירוקות ומלוכלכות, ופינות ישיבה נסתרות שאמורות להיות רומנטיות, מקושטות במאפרות מלאות בבדלי סיגריות.

את היום סגרנו במסעדת "מוסקט" שבשטח המלון. האוכל מעולה והמלצרים משתדלים, אבל הם מעטים מידי נוכח ריבוי האורחים והשירות שקיבלנו היה שירות לבבי אך לקוי. לפחות נשארנו עם טעם טוב מארוחת הבוקר, שהיתה משופעת בגבינות איכות, מאפים מיוחדים ולחמים מעולים שנאפים במאפיית המלון.

בסופו של יום נהנו מאד אבל לא הרגשנו שהחוויה הצדיקה את המחיר הגבוה. תעריף כזה יוצר ציפיות לאירוח חסר פשרות ופגמים. דליקטס מפנק ויוקרתי אמיתי של חמישה כוכבים שיגרום לכל פרחה ופרח להרגיש כמו נסיכה ושייך. נכון לעכשיו הנוף מדהים, הארוחות טובות והחדרים מופלאים, אבל על הפרטים הקטנים, אלא שהליטוש שלהם יכריע אם יוצאים מכאן עם עיניים שוקקות או חמיצות קלה, עוד צריך לעבוד.

מלון מצפה הימים: 1-800-555-666


* הכותב היה אורח המלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully