וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצה לסופ"ש

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

10.9.2008 / 13:39

מהסשנים פה בחצר יצא מוש בן ארי לקריירה שלמה. ביקור במלון-ספא-מסעדה "אמירי הגליל"

סוכת הגפנים העשירה שבכניסה למלון אמירי הגליל, היא פינה בלתי נשכחת. מקום שחוזרים אליו בדמיון כשמבקשים זכרון של שקט ירוק ורוגע. האוויר מסביב צלול ונקי, הערסלים שבפינה היפה מחבקים, ובעונה אשכולות ענבים כבדים משתלשלים מלמעלה מעל המתרגע בערסל, והמראה הוא מראה גן עדן מזכך. גילוי עץ הזית המסתעף והוותיק שצומח במרכז הלובי ממש, הוא גם רגע ירוק בלתי נשכח.

המלון הוקם בשנות ה-80 של המאה שעברה על ידי יזם שרצה להקים חוות סוסים עם קפיטריה קטנה על כביש 866 העולה לכיוון מירון וצפת. בהמשך, במקום אורוות נבנו חדרי אירוח. היו שנים שבהן המלון היווה נקודה למפגש והופעות של חברי להקת שבע בראשות מוש בן ארי. הג'אם סשנים המורחבים שלהם היו לשם דבר באיזור אם לא בארץ כולה, בקרב חובבי השאנטי. בשנים האחרונות, הפך המקום לחביב בעיקר על זוגות במצב רוח רומנטי ופופולרי בקרב הקהילה העסקית ומנחי סדנאות שמנצלים את חדר ישיבות המצוייד והיפה ושבמלון, לכנסים, ישיבות מנהלים, הרצאות, סדנאות ומפגשים מוסיקליים באווירה גלילית מרפת שרירים.

המלון אינטימי ומוקף צמחייה. מעין תחושה של בילוי ב"מצפה הימים" אבל בקטן. אגף הספא מפותח והטיפולים המושקעים ניתנים על ידי מטפלים מוסמכים, שהם רגועים כמו שלא תהיו אף פעם, המתגוררים באיזור.

דמות דומיננטית נוספת במלון הוא השף גילי אלטמן שמפעיל את מסעדת הבית ומעביר במלון כנסים וסדנאות על אוכל. הארוחה שהוא מציע לאורחיו כוללת שש מנות ונמשכת לדבריו שעתיים. אנחנו התקשנו קצת להתחבר. הזוגות שפוסעים בשקיקה לטריטוריה של השף המנוסה, מצפים לחוויה רומנטית אבל עיצוב המסעדה סתמי וחסר אופי. ההגשה ועבודת המלצרים מקצועית וברמה גבוהה אבל האוכל בבסיסו בייתי אם כי מוגש בהוד שגדול עליו. פער קצת לא מובן. אם השף אוהב אוכל בייתי למה להכנס לצורת הגשה של ארוחת גורמה?

ובאשר למנות. ממרח השעועית הלבנה של השף היה בלתי נשכח, ומנת הדג העטוף בעלי גפן היתה הברקה מתפצחת. אבל מרענן החיך המתוק שהוגש אמצע הארוחה למשל, היה שריד מארוחת גורמה שלא היה לה באמת קשר לחוויה של המסעדה הזאת ומנות נוספות בארוחה לא הרשימו מספיק.

המלון לא מארח ילדים מתחת לגיל 12 והשקט שבו הוא מופתי. המיטות בחדרים רחבות, המצעים איכותיים, ריהוט העץ כבד ואיכותי והשטיחים כבדים ויפים. את מי שרוצה לשחות בבריכה שולחים לבריכה של המושב הסמוך "אמירים". מומלץ למחפשים יומיים של רוגע.

חדר זוגי באמצע השבוע- 540 ש'. בסופ"ש 720 ש'
מיני סוויטה 640 ש' באמצע השבוע. 820 ש' בסופ"ש.
סוויטה באמצע השבוע 740 ש'. בסופ"ש 920 ש'.
כולל ארוחת בוקר.

יום כיף לזוג שכולל א.בוקר, עיסוי בן 50 דק', שימוש במתקני הספא ומנוחה. 600 ש'. ליחיד 300 ש'.

מקום למסעדה מזמינים ב: 046989815
חדרים מזמינים ב: 04-6989815

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully