וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינגל ראשון לעידו מוסרי

נרקיס טפלר

22.6.2008 / 16:21

השחקן שמופיע בימים אלו לצדו של אדם סנדלר ב"אל תתעסק עם הזוהאן" משחרר שיר ראשון לרדיו אחרי עבודה בת 4 שנים

מערכת וואלה!

עידו מוסרי מוציא את הסינגל הראשון שלו, "הודעות", מתוך אלבום הבכורה, לאחר 4 שנים של עבודה על חומרים אישיים יחד עם המפיק משה לוי.

"כמו שאר האלבום, הסינגל מספר על החיים שלי – החיים בתל אביב" , אומר עידו, "הוא מתאר כרוניקה שחזרה על עצמה פעם, והיום כבר פחות. כרוניקה של לצאת לבר, לשתות, בסביבות 2-3 דרינקים כל המחסומים יורדים ויש כמיהה לחוות אהבה בכל מני דרכים".

בפזמון השיר, הוא אומר "זה לא הולך, זה לא עובד, איזו השפלה, איך אני נרא?ה". כששאלנו איך לדעתו העורכים של גלגלצ יקבלו את השגיאה, הוא אמר שהוא מקווה שהם לא יהיו קטנוניים. "אני מודע לכך שזו טעות לשונית, אבל אני פחות מתעכב על העניין הלשוני" הוא אומר, "העדפתי לשמור על האוטנטיות של הרגע, ולא לייפות אותו. אני מקווה שיסלחו".

הסינגל יוצא במקביל לסרט "לא מתעסקים עם הזוהאן", בו הוא משתתף. "היה מדהים, לא ציפיתי שיקרה לי בחיים", הוא אומר, "זה בסדר גודל שלא הכרתי, נהניתי מהצילומים מאוד".

בהמשך, הוא לא יודע מה הוא מעדיף לעשות יותר, אם לשחק או מוזיקה, על זה הוא אומר ש"זה כמו ששואלים את מי אתה יותר אוהב, אבא או אמא"? "גם משחק וגם מוזיקה הם דברים שבאים ממקום דומה של הרצון לבטא באופן יצירתי כלמני דברים. כרגע מוזיקה. כי לא התעסקתי בזה מספיק בחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully