וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב לתייר

רוני מולה

25.5.2008 / 15:10

מדריך העיר תל אביב שיצא לחנויות בשבוע שעבר מכניס את התייר המזדמן לפינות הנכונות ביותר של העיר

City Guide Tel Aviv אשר יצא לחנויות בשבוע האחרון, הוא מדריך מעוצב, הקיים בשתי מהדורות - אנגלית וצרפתית ומציג את תל אביב והחיים בה באופן מהפנט ביותר. זהו ספר מפתח לעיר המציג אינפורמציה (המתיימרת להיות עדכנית) למסעדות, חיי לילה, אופנה, עיצוב, חנויות מיוחדות וכל מקום חובה בעיר.
המדריך מציג את העיר כפי שהיינו רוצים שתהיה - מטרופולין ים -תיכוני דינאמי, שיכול להתחרות בקלות בכל עיר אירופית גדלה במושגים של תרבות, אופנה, קולינריה, חיי לילה ופעילות פנאי.
הצצה בספר מכניסה את המבקר לעולם היוקרתי והמסוגנן של תל אביב היפה שריחה מלא מאפיות ומלח ים, צבעה כבדים צבעוניים על בובות בחלנות ראווה וחנויות הבוטיק המיוחדות הן שמאכלסות אותה.

הספר נפתח בהקדמה מקסימה של גל אוחובסקי המתאר את תל אביב באופן המדויק ביותר שלה ויודע לקרוא אותה בחוכמה, וממשיך בפרקים המחלקים את העיר לאזורים וכן לוח שנה עם האירועים התרבותיים לשנה הקרובה.

בכל חלק קיימים הסברים קצרים על האזור, מלווים תמונות מגרות וצבעוניות של נתן דביר, המנסים להכניס אותנו לאווירה השכונתית, ואחר כך מקבץ המקומות השווים לאותו אזור. כך, לא הפתיע אותי שלאזור מרכז העיר נכנסו הבראסרי, חנות המשקפיים- קלוד סמואל וחנות העיצוב ארביטמנ'ס אך לעומתם, פיספסו את סגירתו של ה "מנטל" ברובע לב העיר (שבעצם נסגר כבר לפני יותר מחודש).
מומלץ ביותר לתיירים המגיעים לתל אביב ורוצים לטבוע בתוך השמנת, וגם למקומיים- שאינם מכירים את אתרי העיר המלוטשים ביותר.

סיטי גייד תל אביב. להשיג בחנויות הספרים ובחנויות העיצוב המובחרות. 128 ש'. הוצאת קרוספילד.

  • עוד באותו נושא:
  • מדריך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully