וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירוק ומושלם

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

29.4.2008 / 17:03

מי שיעז להחזיר את הגולן יסתבך עם תל אביבית חולת געגועים למצוק של כפר חרוב. דנה דרבינסקי מדווחת ממצפה לשלום

לא היה זול אבל מאד משתלם. 900 ש' ללילה (100 ש' תוספת עבור הילדה בת השלוש וחצי) שילמנו במצפה לשלום, מתחם הצימרים של כפר חרוב שממוקם על מצוק גבוה ברמת הגולן.
היה שקט, ירוק ופסטורלי כמו שהבטיחו בגלויה. הדשא, השיחים, העצים והפרחים שהקיפו אותנו, היו מטופחים ומלוטשים ברמת דיוק שוויצרית. ההיענות של הצוות לבקשות שלנו (כדי שיהיה מושלם) היתה מהירה ויסודית וארוחת הבוקר שבחורה גלגלה אלינו על עגלת עץ, היתה נדיבה וכלולה במחיר.

לכל ביקתה יש קומת גלריה עם שער עץ קטן שילדים הרפתקנים יכולים לישון בה, למטה יש סלון, ג'קוזי, פינת אוכל ומטבחון מספק. כל אלה מלווים בפסקול בלתי נשכח של ציוצי ציפורים שהם נוכחים ולא נפסקים כמו רעש המכוניות שאני שומעת כרגע במשרד באבן גבירול.

בערבים היה נעים לטייל על הטיילת שנבנתה על שפת המצוק ולהשקיף על הכינרת, או סתם לשבת במרפסת העץ שלנו. אפשר היה לדמיין בקלות שאנחנו גרים בבקתה הזאת בגולן והילדות ירוצו תמיד בדשא מבלי שנדאג להם.

בבוקר ירדנו במדרגות ברזל לתוך מסלול הליכה פראי שירד מנקודת התצפית של המתחם, ישבנו בבית קפה-גלריה בנאות גולן, נכסנו לבריכה בחמת גדר שלא היתה עמוסה מדי וירדנו לכינרת. אטרקציות באיזור לא חסרות. רק הנסיעה בכבישים השקטים של רמת הגולן, שמוקפים במרחבים ירוקים, צהובים, ענקים ומרגיעים היתה מזככת. מומלץ מאד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully