וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצת שלווה

אלינור בשן, לונדון

8.7.2007 / 13:00

לונדון מפוצצת בפארקים וגנים מטופחים. כמה נקודות ציון חשובות של הירוק-ירוק הזה

Hyde Park

יכול להיות שהפארק הזה היה צריך להיכלל בחלק הקלישאות של הסיקור המיוחד שלנו. אבל עדיין, קלישאה או לא, מדובר באחלה מקום. מלבד הנאומים המטיפים של יום ראשון בפינת הנואמים, אפשר לשכור סירה ולשוט באגם, לרכב על סוסים או לקפוץ לביקור באנדרטת המזרקה לנסיכה המנוחה דיאנה. והכי כיף - סתם ללכת לאיבוד בפארק הענק והיפהפה הזה.

Regent's Park

הפארק עוצב בתחילת המאה ה–19 על ידי הארכיטקט המפורסם ג'ון נאש. בחלקו הצפוני של הפארק ממוקם גן החיות של לונדון עם תצוגת הגורילות החדשה. במערבו, תאטרון תחת כיפת השמים בו אפשר לראות מידי קיץ הצגות של שייקספיר תוך אכילת תותים ושמנת. בתוך הפארק תוכלו למצוא המון בתי קפה ומסעדות נחמדות. מומלץ במיוחד לשבת בבית הקפה בגן הוורדים - נחמד להיות מוקף ביותר מ-400 זנים שונים.

St James's Park

יחסית לשאר הפארקים בעיר, סיינט ג'יימס הוא פארק לא גדול במיוחד אבל יפהפה. הוא מתחיל מהכניסה לארמון בקינגהאם במקביל לשדרת ה–Mall, השדרה שבה מתרחשות רוב התהלוכות הרשמיות של הממלכה. לאורכו של הפארק אגם קסום שמאכלס ברווזים, ברבורים ואפילו פלמינגואים. חובה לשבת בבית הקפה/מסעדה Inn The Park, שממנו אפשר לצפות בכל הקסם הזה מתרחש.

Hampstead Heath

3.2 של קילומטרים רבועים של ירוק ירוק ועוד קצת ירוק. חוץ מלראות את כלבי השכונה המזדמנים אפשר לטפס לגבעת הפרלמנט (אין שם שום פרלמנט!) ולראות נוף עוצר נשימה של העיר. מומלץ גם לפסוע בין האגמים הרבים, לראות ציפורים נודדות ולבקר בספריה שבבית קנווד, שם גם מתקיימים בימי הקיץ קונצרטים של מוסיקה קלאסית. לא הבחירה הצפויה ביותר של פארק בלונדון אבל בהחלט אחת המגניבות שבהם.

Primrose Hill

פארק הממוקם בשכונה שמתיימרת להיות הנוטינג היל החדשה, ביתם של חלק מסלבריטאי העיר כמו ג'וד לאו וקיילי מינוג. המקום הכי רומנטי בעיר לראות את השקיעה תוך כדי צפייה בנופיה הסמליים של לונדון. בימי שמש הפארק הופך לסצינת פנויים פנויות לא קטנה. אין שם הרבה אטרקציות חוץ מהנוף ורחוב החנויות והמסעדות הקטנות והחמודות. האמת, מספיק ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully