וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצת אקטיביות

אלינור בשן, לונדון

8.7.2007 / 13:00

למה לא לראות ולחוות את לונדון בצורה ספורטיבית? הנה כמה הצעות שיגרמו לכם להזיע בלונדון כמו שצריך

על סוס

בהייד פארק המרכזית קיימת האורווה הוותיקה ביותר בלונדון. באחת מהן תוכלו לקחת שיעורים או סתם לשכור סוס או פוני לטיול נינוח בפארק. מאוד קולוניאלי.

63 Bathurst Mews
Tube – Lancaster

על גלגלים

ארגון Critical Mass מארגן ערבי רכיבה בכל יום שישי האחרון בכל חודש, בשעה 18:30, נפגשים בגדה הדרומית מתחת לגשר ווטרלו. תביאו אופניים, סקייטבורד, רולר בליידס ואפילו כסאות גלגלים - והם יארגנו מסלולים משתנים ומוזיקה שתלווה את המסלול.

ויש עוד אופציה אם אתם נותנים בסקייטים או רולר בליידס, בימי שישי במועדון Canvas. כל שלוש קומות המועדון הופכות לרחבת גלישה אחת גדולה. בכל קומה מוזיקה אחרת, R&B, דיסקו ופאנק. אנשי הצוות על הגלגלים ישמחו להראות לכם קצת מהווירטואוזיות הגלגלית שלהם ואם אתם צריכים, גם יעזרו לכם לשפר את יכולות הריקוד שלכם על סקייטים. בקיץ, שווה לבוא לבר שעל הגג ולהנות מדרינק, די ג'יי ואנשים יפים.

King's Cross Freight Depot off York Way
Tube – St. Pancras

על להבים

אם מזדמן לכם להגיע לעיר בחורף, אחת האטרקציות השוות היא משטחי ההחלקה על קרח ברחבי העיר. תביאו את שלכם או תשכרו במקום - כל משטח והחוקים שלו. מבין כל המשטחים, הכי נחמד להחליק ברחבה שמול ה- Natural History Museum עם הבניין העתיק ברקע, שמים פתוחים ותאורה מגניבה.

את אותו הדבר בדיוק אפשר גם להגיד על המשטח ב- Somerset House. ההבדל הקטנטן הוא הנוף מכאן לנהר. אם לא בא לכם להחליק וכן בא לכם על קרח, אפילו בקיץ. בקובנט גארדן קיים קיר טיפוס מקרח. מדריכים מיומנים ידריכו אתכם איך לטפס ויעזרו לכם בדרך.

על הדשא

חושבים שכבר עשיתם הכל בלונדון? מה עם איזה שיעור בטאי צ'י? בכל יום שלישי ושבת מוקדם בבוקר, נפגשים בפארק סיינט ג'יימס מול בית הקפה החמוד Inn The Park לשיעור טאי צ'י אינטנסיבי. אחלה דרך להתחיל את היום.

Tube – St James Park

על המים

נהר התמזה הוא חלק דומיננטי מהעיר, הבניינים החשובים והמוזיאונים הגדולים יושבים לגדותיו. בסיור על סירה בתמזה תוכלו לראות צדדים של העיר שלא הכרתם.

ישנן שלוש אופציות ממש מגניבות. האחת היא The Duck, רכב אמפיבי גדול וצהוב ששימש את הצבא הבריטי במחלמת העולם השניה. הדבר הנחמד בברווז זה שהסיור מתחיל בעיר בנקודות נבחרות וממשיך ישר אל תוך הנהר בלי לעצור. האופציה השניה היא לחובבי מהירות ולקצרים בזמן. תקבלו הדרכת חירום, חגורות הצלה ויאללה לטוס במהירות על הנהר. מאוד כיף, אם כי קצת מרטיב.

האופציה השלישית היא לעלות על הקטמרן שעל עיצוב הפנים שלו הופקד האמן הבריטי דמיאן הרסט. הסירה של מוזיאון הטייט שטה לה בנחת בין שני המוזיאונים והלונדון איי (הגלגל הממש ענק).

על עננים

אם קמתם בבוקר שמשי בלונדון וחשתם עצמכם ריצ'רד ברונסון, קפצו על הליקופטר או כדור פורח ותראו את לונדון מלמעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully