וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר יין

אלינור בשן, לונדון

25.6.2007 / 6:16

או: ה'שבלי' שלי עפיץ במיוחד. אין כמו צקצוקי לשון על כוס יין משובח, לא כל שכן צקצוקים במבטא בריטי טהור

Vinoteca

בר יין פשוט למראה אבל עם מבחר יינות מרשים מכל העולם. נפתח על ידי חבורה של צעירים שנפלטו מעסקיי היין והקייטרינג בכדי להקים את המוסד, ומדובר בסיפור הצלחה מסחרר. הבר מציע גם אוכל - המלצרים ישמחו להתאים לכם בצורה חכמה את המנות ליין. אם אהבתם את היין שטעמתם אתם מוזמנים גם לקחת אותו הביתה.

7 St John Street
Tube – Farringdon

Wine Wharf

דקה משוק בורו ושניה ממוזיאון היין (כן, יש דבר כזה), יושב לו בתוך מבנה תעשייתי לשעבר בר היין הלא יומרני הזה. החבר'ה בבר אומרים שלא משנה אם אתם מבינים או לא מבינים ביין – יש כאן משהו לכל אחד. מעל 300 סוגי יין שונים מכל העולם וגם פורט ושרי. אם תזמינו מראש, אפשר גם לארגן ערב טעימות יין עם הסברים מפורטים ומלומדים.

Stoney Street
Tube – London Bridge

Green & Blue

חנות ובר יין שמתמחה ביינות מיקבים קטנים ואורגניים מכל העולם. המניע העיקרי בבחירת היינות הוא האיכות ולא היוקרה. בקניה בחנות יפצירו בכם המוכרים למחזר את הבקבוקים והשקיות שאיתם אתם יוצאים מהחנות – ואפילו יתרמו לצדקה חצי שקל על כל שקית שתמחזרו. וכך תוכלו גם להנות מבאז נעים וגם לעשות את המעשה הטוב היומי שלכם.

Gordon's

בר היין הוותיק ביותר בלונדון. הוקם בשנת 1890 ע"י ארתור גורדון, שמכר את העסק אחרי שישים שנה למשפחה בעלת אותו השם. הבר לא השתנה בכלל מאז הקמתו, לא הצבע על הקיר או גזרי העיתונות והתמונות שנמצאות בכל מקום, לא הנרות ולא חביות הפורט. כל המקום מרגיש כמו מערה תת קרקעית עם תקרה נמוכה מאוד – לא לקלסטרופובים!

47 Villiers Street
Tube – Embankment

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully