וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר לאונג'

אלינור בשן, לונדון

26.6.2007 / 13:00

או: מגניב פה, בוא נזמין עוד וודקה סודה. מקומות שמוכיחים שתכולת הכוס אמנם חשובה להצלחת הערב, אבל גם האווירה

Loungelover

אחותה הקטנה והשובבה לא פחות, של המסעדה הצרפתית המופרעת בעיצובה, Les Trois Garcons. חלל גדול ומלא בפוחלצים מקושטים (פוחלץ היפופוטם ענק תלוי מול הבר), נרות ועוד אלפי קישוטים סטייל שוק פישפשים על אקסטזי. תפריט הקוקטיליים המקוריים גדול ויצירתי מאוד. לכל חלק מהתפריט יש איזה כותרת שמאפיינת אותו, כמו – Flower Power למשקאות שיש להם נגיעה לפרחים.

1 Whitby Street
Tube – Liverpool Street

Shochu Lounge

מתחת למסעדה היפנית השווה Roka, מסתתר לו בר אפל ואינטימי שמוקדש בעיקרו לשיכר דמוי הוודקה היפני – שוצ'ו. אפשר להוריד את השוצ'ו בשוטים נקיים או בליווי לימון או קינמון ואפשר גם בצורת קוקטלים פירותיים מוזרים ומוצלחים ביותר. בנוסף לשוצ'ו אפשר למצוא שם גם את שיכר השזיפים היפני בשלל קוקטליים. מומלץ לנסות את ה – Plum Plum.

37 Charlotte Street
Tube – Goodge Street

Sosho

העיצוב של הבר הזה כבר לא ממש מעודכן. קירות אדומים, רצפה כהה ספות עור שחורות ושולחנות לק שחורים. אבל תפריט הקוקטלים המשובח (אין כמעט בירות) ושעות הסגירה המאוחרות מיום שישי עד ראשון (3 לפנות בוקר במקרה הרע) הם הסיבה האמיתית שהמקום מושך בליינים מכל הסוגים.

2 Tabernacle Street
Tube – Old Street

Lost Society

זוכה פרס הבר הטוב ביותר של המגזין "טיים אאוט" לשנת 2006. גם הבר הזה מושך אנשים בגלל הקוקטליים, אבל כאן גם מבחר בירות גדול. שתי קומות עם מבחר ברים בסגנונות שונים ודי 'גיי בסופי השבוע. יש גם גינה קטנה ומוצלחת במיוחד לאותם ימים יפים ונדירים בלונדון. בקומה העליונה ספסלי עור טורקיז ועמודי ענק משווים מראה דרמטי. ומסעדה עם אוכל אירופאי מעורב ומוצלח.

697 Wandsworth Road
Tube – Clapham Common

Sketch

מוסד אובר מעוצב ונחשב בלב העיר. בסקטץ' מספר מסעדות, גלריה, בית קפה, מועדון חברים ובר קטן ומגניב . מדובר באיגלו עם בר לבן באמצע וספות מעור זהב, מכיל אולי 20 איש. הדבר המדהים בבר זה ציור הקיר של אמן איטלקי על כל קירות האיגלו, לקח לו שישה חודשים לגמור את העבודה. מומלץ לבוא מוקדם בערב כדי לתפוס מקום.

9 Conduit Street
Tube – Oxford Circus

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully