וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר מלון

אלינור בשן

26.6.2007 / 13:00

או: שיו, יש דובדבן בשמפניה שלי! אם אתם לא יכולים לממן לילה במקומות האלה, לפחות תזמינו את עצמכם לדרינק יוקרתי

דוגמניות, פליבויז, וונאביז ועוד מוזרים ונוצצים הם הקהל שפוקד את הברים של המלונות היוקרתיים והמסוגננים של לונדון.

The Blue Bar

את המקום האולטרה טרנדי והאולטרה כחול הזה עיצב מי שמעצב את כל החנויות של ויויאן ווסטווד. במלון ברקלי היוקרתי שבנייטסברידג' תוכלו ללגום קוקטלי שמפניה וגם להתאים סיגר ליין בתפריט מיוחד. הבר הסגלגל כחלחל הזה מציע גם יותר מ-50 סוגי וויסקי.

The Berkeley
Wilton Place
Tube – Hyde Park Corner

Long Bar

במלון סנדרסון, בעיצובו של המעצב שיוצא כבר לכולם מהחורים – פיליפ סטארק. נמצא ה'בר הארוך'. כשמו כן הוא, בר אחד, ארוך מאוד, בנוי מאבן שוהם מרשימה. כסאות הבר מצחיקים במיטב המסורת הסטארקית, עם עיינים בגב. רשימת הקוקטיילים ארוכה כמו הבר עצמו ומצוינת. הקהל, לעומת זאת, כבר פחות נוצץ מבעבר אבל עדיין אופנתי וצעיר.

Sanderson Hotel
50 Berners Street
Tube – Oxford Circus

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

Donovan Bar

בר שהוא גם מחוה לצלם הבריטי, טרנס דונובן, במלון בראונס הקסום. בבר האלגנטי הזה תוכלו לשמוע ג'ז חי כמעט כל ערב, אבל אל דאגה – זהו לא מועדון ג'ז ואפשר לדבר תוך כדי ההופעה. הבר כמעט כולו מעוצב בשחור לבן כמו הצילומים של דונובן. והקוקטלים, הו, הקוקטלים. לא זול, אבל זה המחיר שצריך לשלם אם רוצים להתקל בפרצוף מפורסם.

Albemarle Street33-34
Tube – Green Park

Dorchester Bar

שופץ לאחרונה לשמחתם של סלבריטאי העולם הנוהגים לפקוד את המלון הזה בתדירות גבוהה במיוחד. קירות עץ מהוגני, ספות קטיפה מחבקות, בר פתלתל ושולחנות מוזהבים עם מראות. כל הלוק החדש הזה לא כל כך עובד אבל, לפחות השירות מעולה.

Park Lane
Tube – Green Park

Lobby Bar

מרשים בגובהו, עם פסלים ענקיים וסידורי פרחים מפלצתיים. זהו אחד הברים הכי טובים בעיר לראות ולהראות או סתם לבהות החוצה מחלונות הענק של הבר על קובנט גארדן. 22 סוגים שונים של מרטיני. רשימה ארוכה של שמפניות ותפריט אוכל קל וטוב.

1 Aldwych
Tube – Covent Garden

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully