וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גסטרו פאבים

אלינור בשן, לונדון

26.6.2007 / 13:30

או: תביא משהו לאכול ליד הפיינט! תמיד טוב שיש משהו קטן, או קטן פחות, לנשנש לצד הדרינק

Marquess Tavern

זוכה כל פרסי האוכל האפשריים בקטגורית הגסטרו-פאב, המרקיז הוא המקום האידאלי למה שמכנים באנגלית COMFORT FOOD, אוכל שהוא נחמה קטנה, או בקיצור, משמין משביע, ומצוין ליום קר.

התפריט עשיר מלא בשר (יש גם מנת בשר יורקשיר ששישה סועדים יכולים לחלוק) בהשראת אנגליה של שנות הארבעים. אגב, המלצרים מספרים שחדר האוכל היה בעבר חדר מתים, אי אפשר לנחש את זה לפי הקירות הלבנים והעיצוב המוקפד. בבר, תפריט אלכוהול מרשים עם יותר מ40 סוגי בירות, המון סוגי וויסקי, ספות נוחות וחבוטות לרביצה ממושכת וגם שולחן ביליארד.

32 Canonbury Street
Tube - Angel

The Cow

צפוף צפוף ומעושן הפאב האירי השכונתי הזה. בקומה הראשונה - הפאב שנראה כמו גלויה משנות החמישים באירלנד בו תדחקו בין לוגמי הגינס. בקומה השניה – המסעדה הקטנה, אולי עשרה שולחנות. שווה להזמין מקום מראש כדי להנות ממאכלי הים המעולים וחובה לנסות את הקרם ברולה שזיפים וארמניאק המשובח.

89 Westbourne Park Road
Tube – Royal Oak

The Phoenix

חמש דקות הליכה מתחנת ויקטוריה, שווה לעצור בגסטרו-פאב הזה לארוחת צהרים זריזה. הריהוט אקלקטי ומרגיש מאוד ביתי. בתפריט האקספרס שלהם יגישו לכם תוך שתי דקות שלוש מנות לא גדולות אבל מעולות של אוכל אנגלי טיפוסי. בערב תפריט יותר רציני ופחות מהיר. וכמובן – כל שיכר שתרצו.

14 Palace Street
Tube - Victoria

The Eagle

אם כל הגסטרו-פאבים הלונדונים. מקום רועש וחי ביותר, מלא בעובדי עיתון הגרדיאן שעובדים ממש ליד. הבעלים נפטרו מהריהוט הוויקטוריאני והפאב נראה כיום קצת יותר כמו בית קפה. הבר משמש גם כמטבח והתפריט כתוב בגיר על לוח. האוכל הוא מיקס איטלקי, ספרדי ואנגלי. מאוד פשוט ומאוד טעים.

159 Farringdon Road
Tube – Farringdon

The Pig's Ear

מקום מאוד חברותי ונגיש, כמו ברוב הגסטרו-פאבים. בקומה הראשונה הפאב ובשניה – המסעדה. כאן ההתמחות היא כשם המקום – אוזני חזיר. עד שהן מגיעות אליכם לצלחת בצורתן המטוגנת, הן עוברות חמישה ימים של השריה וטיפול אינטנסיבים – התוצאה, למי שאוהב, אוזניים קראנצ'יות וטעימות. אבל יש עוד אוכל חוץ מאוזניים והתפריט משתנה מידי יום.

35 Old Church Street
Tube - Sloane Square

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully