וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאבים שכונתיים

אלינור בשן

25.6.2007 / 1:26

או: תבוא לפיינט! איפה הכי כדאי להיות אחד מהחבר'ה כדי לדון בעניינים ברומו של עולם, ולהזמין עוד סבב בירה

שעות השיא בפאבים המסורתיים הבריטים הם החל משש בערב, אחרי העבודה. כל השכונה מתאספת לאיזה פיינט קר וטוב ואיזה שיחה על התחממות גלובלית. טוב נו, על מי אני עובדת – הבירה לפעמים פושרת והשיחה עוסקת בתחת של קייט מוס והגול האחרון של וויין רוני. קשה להמליץ על פאבים ספורים. בכל שכונה בעיר מסתתרים עשרות פאבים ותיקים עם ריהוט מקורי מלפני שלוש מאות שנה. ובכל זאת, הנה כמה המלצות.

Anglesea Arms

ניתן במתנה לליידי ג'וזף מבעלה, סר מקסוול ג'וזף. בר ויקטוריאני חינני. הקירות מעץ מהגוני, ספסלי עור ירוקים ווילונות קטיפה. יושב באיזור מגורים יוקרתי מאחורי רחוב פולהאם.

15 Selwood Terrace
Tube – South Kensigton

Dog and Duck

פאב קטנטן בסוהו המרכזית. מקושט על כל קירותיו בפרסומות עתיקות לסיגריות ומים מינרלים, שמודפסות בזהב על גבי מראה. הוקם לראשונה בשנת 1734 והשמועה אומרת שמוצרט היה נוהג לשבת שם במסגרת מסעותיו ללונדון. מומלץ לבוא במהלך היום כי בערב המקום מלא נערים מעצבנים, ואז אפשר גם ללגום את בירת היום המוצעת במחיר זול.

18 Bateman Street
Tube - Tottenham Court Road

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

Cross Keys

הבעלים של הפאב הזה מאוד אוהב אוספים משונים משווקי פישפשים. תמונות, ציורים, דגים מפוחלצים ועוד תלויים על הקירות. כלי מתכת למינהם (ויש הרבה מינים מסתבר) תלויים צפוף מהתקרה. האוירה מאוד שמחה ואינטימית.

31 Endell Street
Tube – Covent Garden

Windsor Castle

כלום לא השתנה בפאב הזה מאז פתיחתו בשנת 1800, אולי חוץ מהברמנים. ריהוט האלון המקורי עדיין שם. יושב בלב שכונת מגורים שקטה. בקיץ נחמד לשבת בגינה הציורית של הפאב לאיזה בירה ושיחה רגועה עם המקומיים.

114 Campden Hill Road
Tube - Notting ill Gate

Ye Olde Mitre Tavern

מפורסם בזכת העובדה שהמלכה אליזבת רקדה שם פעם ליד הבר וגם בגלל שצילמו שם כמה סצינות בסרט "סנאץ'" של גאי ריצ'י. מאוד קשה למצוא את הפאב הוותיק והעתיק הזה, אבל עם קצת נחישות של מי שעוד לא התחילו לשתות, אולי יתמזל מזלכם.

1 Ely Court, Between Hatton Gardens & Ely Place, Farringdon Road
Tube – Chancery Lane

The Blackfriars

אם מתחשק לכם לקפוץ לביקור בכנסיה, אבל אין לכם כח למתפללים או לשקט, רוצו לפאב שהשכינה שוכנת בו בצורת שיש מקיר לקיר, פסלים וציורים נוצרים והדבר המרשים מכל – המוזיאק הגדול והצבעוני. נמצא במבנה ישן של כנסיה דומניקנית והעישון אסור בו, הקדימו את זמנם.

174 Queen Victoria Street
Tube - Blackfriars

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully