וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנת רחוב

אלינור בשן, לונדון

9.6.2007 / 20:03

צעד אחר צעד באוקספורד סטריט - המקום שבו לונדון באמת לא יקרה

Top Shop

נכון, יש גם טופשופ בארץ, אבל אין מה להשוות למה שקורה בטופשופ בלונדון. בכניסה לחנות הדגל הענקית שברחוב אוקספורד תלכו לאיבוד בין אלפי האקססוריז שמתחלפים בקצב רצחני. שרשראות, עגילים, טבעות, צמידים, גרביונים, כובעים, מטריות, צעיפים, כפפות וקשתות לשיער. הדבר הכי מוצלח בקומה הזאת נמצא בצד השמאלי של החנות – פינת וינטאג' ומעצבים צעירים סטייל וינטאג' – תיקים, כובעים ומטפחות.

בקומת המרתף בגדי נשים מכל הסוגים – גם בגדי הריון. ובקומה ראשונה בגדי גברים. השאלה היחידה שנשארה – מתי יפסיקו למכור שמלות בסגנון שנות השישים העליזות והלא מחמיאות? כנראה שלעולם... לבריטיות הסטייל הזה הוא כמו ג'ינס בגזרה נמוכה לישראליות – אקס מיתולוגי שמסרב להיעלם.

All Saints

מבין כל הסניפים של אול סיינטס בלונדון, מומלץ ללכת על הסניף בקובנט גארדן. החלל הגדול אפור תעשייתי הזה מציע מבחר בגדי רחוב לכוסיות, לא בגלל המידות, בגלל הגזרות שנועדו לגוף מושלם. טי שירטים עם גרפיקות מגניבות, ג'קטים בהשראות צבאיות, חצאיות מיני, ג'ינסים משוגעים, ושמלות שעל הקולב אולי נראות קלאסיות אבל על הגוף הן מקבלות טוויסט אחר של מגניבות. בגזרת הגברים – ג'ינסים מבדים יפנים, טי שירטים דקים ומאווררים עם פרינטים גותיים, וג'קטים קלילים.

57 Long
Tube – Covent Garden

Urban Outfitters

באורבן, לעומת זאת, המבחר יותר גדול. מי שביקר בארה"ב בוודאי מכיר את חנות הפלאים הזאת. שלוש קומות של בגדים אורבנים בוהמיינים עם לוק קצת וינטג'י, אקססוריז ופיצ'יפקעס שמעלים חיוך על הפנים, גם בגלל הצבעוניות שתמיד אפשר למצוא שם וגם בגלל השטויות הכלליות לבית, ברכות יום הולדת מצחיקות, ספרים בנושאים משעשעים, משחקי חברה מוזרים ועוד כל מיני גאג'טים מעולם הרוחני של צעירים אמריקאים משועממים. לא יקר (שוב, יחסית ללונדון), אחלה מקום לעשות בו קניות לאלה שלא יכולים לחזור לארץ בלי להביא מתנות לחברים.

200 Oxford Street
Tube – Oxford circus

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

Shelly's

בשנות התשעים שלי'ס היה "ה"מקום לקנות בו נעליי דוקטור מרטינס. ואכן, עד היום מדובר ברשת חנויות נעליים שמוכרות בעיקר סחורה טרנדית באיכות די ירודה, אבל הם יודעים ממי להעתיק והמחירים נמוכים ביותר. טרנד נעלי הבובות שעדיין לא חלף מהעולם מיוצג שם בכבוד מקיר לקיר. בכל צבע, חומר ודוגמא שעולה על דעתכם. בקיצור, מקום טוב לקנות בו נעליים למי שמכור לטרנדים ומחליף אותם בקצב מסחרר.

H&M

אין צורך להציג את המותג הזה. כל בת ישראל עורגת ליום בו היא תוכל לנסוע לקנות בו. אבל הרשו לי בבקשה להוריד לכם ציפיות. אומנם הרשת מצטיינת בהרבה מקומות בעולם. אבל בלונדון החנויות מבולגנות והקניינות פשוט לא טובה. הדבר היחיד שמציל אותם הם הקולקציות של הסלבריטאים ומעצבי העל. לא כל קולקציה מוצלחת, דוגמאת מדונה שהרכיבה קולקציה משעממת מבדים לא מחמיאים ומגרדים. אבל פעם ב - יש גם קולקציה מוצלחת כמו של ויקטור ורולף או סטלה מקרטני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully