וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג

אלינור בשן, לונדון

12.6.2007 / 18:00

לונדון מוצפת בחנויות וינטאג', ששומרות על מיטב הלוק הישן והרטרו. כמה המלצות מוצלחות במיוחד לפריטים של פעם

מחפשת שמלת מעצבים ישנה? רוצה להראות כמו טוויגי או לפחות טינקרבל (לא הפיה...)? בלונדון עשרות חנויות וינטאג' מוצלחות. הנה דגימה של כמה מהן:

Beyond Retro

סודם השמור של הסטייליסטים הבריטים, ביונד רטרו, היא חנות/מחסן ענק באיסט אנד, עם אוסף של 10,000 פריטי לבוש יד שניה נדירים ומיוחדים שנאספים בכל העולם. בכל יום נתון מתווספים לאוסף המרשים הזה 300 פריטים חדשים, שכמובן נחטפים מיד לצילומים של המגזינים הנחשבים בעולם האופנה. הדבר הכי נחמד בחנות זה המחיר. בביונד רטרו מאמינים בבגדים זולים ויחודיים להמונים. אין מכירת סוף עונה - תמיד זול שם. לאחרונה גם נפתח סניף חדש בסוהו.

110-112 Cheshire Street
Tube – Liverpool Street

Rokit

רשת של חנויות יד שניה מוצלחות. הדבר הנחמד בחנות יד שניה שהיא חלק מרשת, זה שאחרי ביקור באחת מהחנויות, אפשר לדעת שאם הרמה טובה אז בכל סניף יחכו לך הפתעות אחרות. אבל זה גם הדבר הנחמד בכלל בחנויות יד שניה – תמיד יש משהו חדש, רק צריך להעיז. לרשימה של כל הכתובות, כנסו לאתר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

Rellik

המקום הכי טוב למצוא שמלות וינטג' של מעצבי על החל משנות העשרים עד אמצע שנות השמונים של המאה שעברה. נפתחה לפני מספר שנים על ידי שלושה חברים שהיו בעבר בעלי דוכנים בשוק פורטבלו וחברו יחד ליצור את החנות השופעת הזאת. בין הבגדים אפשר למצוא שמות כמו דיור, פייר קארדן, קום דה גרסון, יוז'י יממוטו, ויויאן ווסטווד ואיב סאן לורן.

8 Golborn Road
Tube – Westbourne Park

Palette

החנות שהווג האנגלי אוהב להמליץ עליה בתור יעד מועדף למציאת פריטי אופנה נדירים. שמלות של אוסקר דה לה רנטה משנות השישים עד השמונים, מיסוני משנות השבעים ושאנל משנות השמונים והתשעים מסודרות לפי הצבע. בנוסף לאופנה יש להם גם ריהוט, ספרים ואוסף נעליים ענק שמתחיל בשנות העשרים.

21 Canonbury Lane
Tube – Highbury & Islington

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully