וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסקה

אלינור בשן, לונדון

12.6.2007 / 18:28

מחפשים הפוגה מהשופינג? עולם האופנה בלונדון מרכז סביבו לא רק חנויות בגדים אלא כל מיני חוויות אחרות שקשורות בתחום

The Fashion and Textile Museum

מוזיאון יחיד מסוגו שמציג עבודות אופנה וטקסטיל של מעצבים בריטים ובינלאומיים מחמישים השנים האחרונות. המבנה מקסים מבפנים כמו שהוא מבחוץ – גוש צבעוני במיוחד שמחדיר שמחת חיים לדרום לונדון. בתקופה הקרובה הוא סגור לשיפוצים, שווה לבדוק האם הוא כבר נפתח דרך האתר שלהם לפני שיוצאים לדרך.

83 Bermondsey Street
Tube – London Bridge

RD Franks

החנות שנוסדה בשנת 1877 היא אולי אחד הסודות הגאוניים של עולם האופנה. בנוסף לאלפי ספרי העיצוב והצילום, ישנו מבחר מגזינים מרחבי העולם שכמותו עוד לא ראיתם, ספרי טרנדים ובובות דיגום (לתופרים).

Kent House, Market Place
Tube – Oxford Circus

Fashion confidential

אתר אינטרנט בריטי שנותן התראות על כל סודות האופנה בלונדון: איפה להיות ומתי כדי להנות ממכירות סוף הענה לפני כולם, מידע והרשמה למכירות סמפלים של המותגים השווים, מה עומד לצאת איפה ובאיזה תאריך. בקיצור – חובה לכל חובב/ת אופנה מצוי.

קורסי אופנה

אם לא בא לכם ללכת לקורסים של שנקר או של משרד העבודה והרווחה, ואתם גם במקרה בדרך ללונדון או מחפשים תירוץ לנסוע. אפשר בקלות להרשם לאחד ממאות הקורסים שקשורים באופנה: הצד העסקי, דיגום, תפירה, עיצוב, איור ועוד עשרות נושאים. משך הקורסים משתנה בין יום לחודשיים.

London Fashion Week

פעמיים בשנה קורה שבוע האופנה הזה. מהצד המקצועי הוא מרכז לעיר קניינים ועיתונאים, מעצבים ודוגמנים מרחבי העולם. חובבי אופנה אומנם לא יכולים סתם ככה להכנס לתערוכות ולתצוגות, אבל עדיין שווה לבקר בזמן הזה בעיר - היא לובשת חג שכולו קוטור בצורת מכירות, אירועים ושלל חגיגות. שבוע האופנה הבא מתקיים ב- 15-20 בספטמבר 2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully