וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי

אלינור בשן, לונדון

12.6.2007 / 18:00

בין היקרות מדי להמוניות מדי יש כמה חנויות איכותיות שבהן אפשר למצוא את הפריטים המדליקים באמת

איכותיות הן החנויות שמחזיקות לייבלים נועזים וחדשים, או עתיקים וטובים וממוקמות באיזורים מגניבים. הן לא זולות, אבל גם לא צריך למכור כליה בשביל לקנות בהן. אולי רק קרנית - בכל זאת, הכל בפאונדים.

Beyond The Valley

חנות וגלריה ללא מטרות רווח שמציגה עבודות של מעצבים צעירים ומוכשרים. החנות שממוקמת בלב איזור הקניות Carnaby אוצרת בתוכה אוסף מרשים של דברים לבית, אבל בעיקר תכשיטים ובגדים מטובי הבוגרים של בתי הספר לאופנה של לונדון.

2 Newburgh Street
Tube – Oxford Circus

The Pineal Eye

העין שנמצאת תמיד עם היד על הדופק. הבעלים היפנית של החנות הקטנה הזאת מוכיחה שוב ושוב שהיא יודעת סטייל מה הוא. אוסף מושלם של בגדים ממעצבים צעירים בריטים וגם יחידות בודדות של פריטים ממעצבי על.

49 Broadwick Street
Tube – Oxford Circus

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

Two See

בוטיק שמחזיק אקסקלוסיבית 12 לייבלים כמו Preen ו– Castelbajac. האוסף בחנות מתאפיין בגזרות מתוחכמות, צבעים חזקים ואקססוריז מיוחדים. הכל עם קריצות חזקות של הומור.

17 Monmouth Street
Tube – Covent Garden

Kabiri

לחובבות התכשיטים המיוחדים, קאבירי היא חנות קטנה ומטריפה של תגליות עולות בשמי עיצוב התכשיטים העולמי. הקולקציות מתחלפות מדי עונה אבל בעלי החנות דואגים לשנות את סדר ההצגה שלהם כדי שכל פעם שתכנס תמצא משהו חדש. חלון הראווה תמיד מעוצב בצורה מטורללת ומגניבה. והערך המוסף – בטוח שלא תמצאו את התכשיטים שהם מחזיקים בשום מקום אחר.

37 Marylebone High Street
Tube – Baker Street

59

מבית היוצר של המעצבת היפנית Michiko Koshino , החלל מעוצב כגלריה לאופנה, הבגדים במנעד הגוונים של שחור ולבן תלויים בווים מהתקרה ויוצרים תחושה של איזה בית מטבחיים אפל וגותי. הסטייל היפני/אירופאי הוא אורבני מורכב וביזאר. שווה לשים לב במיוחד לקולקציות של Rick Owens , לנעליים נטולות הליטוש של Guidi ולמבחר הגי'נסים היפנים המוזרים והמגניבים.
59 Broadwick Street
Tube – Oxford Circus

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully