וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוט קוטור

אלינור בשן, לונדון

12.6.2007 / 18:00

למי שיכול להרשות לעצמו מסעות שופינג בלי חשבון - הנה כמה נקודות ציון לאופציה היוקרתית לאופנה בלונדון

לונדון היא אחת מהערים היקרות ביותר בעולם, ונחשבת לבירה אופנתית - במיוחד לאלה שיכולים להרשות לעצמם מסעות של שופינג בלי חשבון. או עם חשבון, פשוט לא אכפת להם כמה יצא בסוף.

New Bond Street

מסע יוקרתי צריך להתחיל ב –New Bond Street, אחד משני רחובות שמרכזים לתוכם את כל החנויות של מעצבי העל העולמיים. בבונד תוכלו לקנות/לבהות ב- Miu Miu – חברת הבת של פראדה במספר 123, בחנות הארוכה תוכלו להתחיל ממישמוש תיקים ואביזרים, ליטוף ומדידת בגדים ומחלקת הנעליים השווה בכל עונה בסוף החנות. לא רחוק, במספר 27, נמצא גן העדן לחובבות עקבים של Jimmy Choo.

אם מתחשק לכם איזה צעיף או שעון יוקרתיים תעברו ב- Hermes, במספר 155. יש גם מחלקת ילדים יוקרתיים, במיוחד לילדים שנולדו עם כפית של יאכטה בפה. ממול, במספר 21, נמצא Burberry, הלייבל הבריטי המהולל שמוכר בעיקר בזכות מעילי הטרנץ' וצעיפי הצמר בפרינט המשבצות.

ואם בבריטים עסקינן, חנות הדגל של המעצבת המשוגעת חובבת הישבנים התפוחים Vivienne Westwood, נמצאת ממש ליד ברחוב Conduit 44 , באותו הרחוב גם חנויות של Issey Miyake, של יוז'י יממוטו, והחנות עם חלונות הראווה המשובחים והמצחיקים Moschino.

Old Bond Street

בחזרה לבונד, אבל עכשיו לחלק הישן שלו ועל כן שמו Old Bond Street. במספר 4 החנות החלקלקה של הילד הרע של העיצוב הבריטי, Alexander McQueen, צמוד אליו ההיכל הגדול של Dolce & Gabbana המאוסים. Prada המהוללת נמצאת במספר 16, החנות שנראת כמו שאר חנויות המותג בעולם בצבע ירקרק בית חולים, מצליחה להדהים בגודל ובכמות הסחורה. ממול, Gucci, שאיך שלא תסתכלו על זה תמיד תהיו הלבנים היחידים בחנות מבין כל היפנים שבוזזים את החנות כדרך קבע.

בהמשך הרחוב חנות ענק של Ralph Lauren, קומות מבוכיות של בגדים, ריהוט, וכלי אוכל של האמריקאי השמרן. שאר הרחוב מוקדש בעיקר לתכשיטי יוקרה. בינהם - Tiffany & Co, De Beers, Cartier, Harry Winston ו – Bulgari. מסביב לרחוב בונד ממוקמות עוד הרבה חנויות יוקרה.

חנות הדגל של Stella McCartney המעצבת המוכשרת ובת של חיפושית נמצאת ברחוב Burton 30. במדרחוב South Molton חיה ובועטת חנות האופנה היוקרתית Browns, פרושה על מספר בתים שחברו להם יחדיו ומציגה אוסף של כל המעצבים שכבר דיברנו עליהם ועוד הרבה. ממול, חנות הבת Browns Focus, מחזיקה מותגים צעירים יותר ויקרים לא פחות.

והתחנה הכי חשובה לכל חובב אופנה – Dover Street Market, הכל כבר נכתב על היכל הקודש הזה, מוזיאון לאופנה, מוזיאון לעיצוב חנויות. שש קומות של בגדים שאצרה ריי קאוואקובו היפנית, מעצבת הבית של Comme Des Garconsn. חובה בכל מצב. בין אם לקנות או לבהות עם לסת שמוטה.

Sloan Street

Sloan Street הוא הרחוב השני שמרכז אליו את העשירים והמועשרים. בתחילת הרחוב נמצא בית הכולבו היוקרתי והמדוגם Harvey Nichols שמחזיק את הפרפומריות והגרדרובות המיוחדות והיוקרתיות ביותר לצד לייבלים צעירים וספורטיבים.

כמו ברחוב בונד, גם בסלואון תוכלו למצוא סניפים של Prada, Hermes, Chanel ו- Gucci אבל גם חנויות של Fendi האיטלקית עם התיקים היוקרתיים והפרוות הדוחות במספר 20. בהמשך, Marni - החנות שמעוצבת הכי יפה בעולם עם המתלה הנחשי שמתפתל לכל רוחב החנות.

במספר 33 נמצאת החנות של Bottega Veneta, שידועים בזכות תיקי העור הקלועים. וגם Dior, Versace, Louis Vitton, Armani, Sergio Rossi, Yves Saint Laurent, Pucci, Valentino ו- Chloe. עוד מקומות ששוה לבקר בהם באיזור הם בית הכולבו הארודס שמתמחה ביוקרה והחנות המתוקה של Jean Paul Gaultier ברחוב Draycott.

חוץ משני הרחובות החשובים שציינו, בוטיקים יוקרתי מתחבאים להם בכל שכונה בעיר. שווה לציין את Matches המוצלחת בנוטינג היל שמחזיקה את פראדה, מארק ג'ייקובס, מיו מיו, סטלה מקרטני ועוד הרבה אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully