וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המערב הפרוע

אלינור בשן, לונדון

29.5.2007 / 19:06

בנוטינג היל יודעים מה הם עושים, ולא בכדי השוק בפורטובלו זכה למעמדו. תשמחו לדעת, שהוא לא השוק השווה היחיד באזור

Portobello Road Market

שוק פורטבלו הוא אחד הנחמדים בעיר, אומנם גם מאוד תיירותי אבל מצליח לשמור על חן שיש רק בנוטינג היל. כשמגיעים אל השוק מכיוון מזרח תחלפו על פני עשרות דוכני עתיקות – מפות ישנות, כלי כסף, שעונים וקופסאות מכל מיני מינים. בהמשך, נעלמים דוכני העתיקות ומתחלפים בדוכני אוכל מפתים. תמשיכו ללכת ותגיעו לאיזור של דוכני הבגדים הצבעונים. מסביב לשוק המון חנויות צפופות של מותגים, בתי קפה וגם מבוכי עתיקות שפתוחות כמו השוק עצמו בימי שבת בלבד 04:00-18:00.

Portobello Road Market
Tube – Notting Hill Gate

Antiquarius Antiques Centre

בבניין לא גדול ששימש בשנות ה-20 כמועדון ג'נטלמנים וביליארד ב- King's Road, יושב השוק המקורה הנפלא הזה. 80 דוכנים מסודרים ויפים של כלי כסף, זכוכית, תכשיטים, מזכרות צבאיות, מזוודות עור ישנות וריהוט ארט דקו.

פתוח שני עד שבת 10:00-18:00.
131-141 Kings Road
Tube – Sloane Square

Shepherd’s Bush Market

עוד שוק שיש בו הכל משטיחים מעור עיזים לדי.וי.די מזויפים. אבל מוקד המשיכה העיקרי אליו הוא האוכל בשוק – בננות ירוקות, תבלינים מכל העולם והדגים שנחשבים הכי טובים וטריים בעיר. וגם בגדים של מותגים "שנפלו מאיזה משאית חולפת". פתוח שני, רביעי, שישי ושבת 09:00-17:00 , יום חמישי 09:00-13:00.

off Goldhawk Rd
Tube -Shepherd’s Bush

Church Street and Alfies Antique Market

לרחוב הזה מגיעים רק מי שבאמת מכורים לעתיקות וריהוט מהמאה ה-20. ממוקםבשכונה ממערב לפארק ריג'נט (אין מה לחפש שם חוץ מהרחוב הזה), מספר חנויות של עתיקות וגם שוק אוכל קטן ושכונתי אבל הדבר הכי שווה בו הוא אלפיס. שוק של בגדי וינטג', רהיטים, תקליטים, אומנות ותכשיטים שמוקדש כמעט רק למאה האחרונה. אפשר למצוא שם ריהוט ובגדים נדירים של גדולי המעצבים ולנוח בבית הקפה המעולה שבגג.

פתוח משלישי עד שבת 10:00-18:00 , השוק ברחוב פתוח משלישי עד שבת 09:00-17:00
Church Street
Tube –Edgware Road

Southall Market

לונדון והודו בכרטיס אחד. שוק מוזר ביותר שמשלב בדים, אוכל, משחקים, מוסיקה וכל הסחורה החשודה הרגילה עם טאץ' הודי. אבל הדבר המוזר בו הוא ימי שלישי בהם מוכרים עופות חיים לבישול ובימי שישי מתקיים מסחר בסוסים וחבריהם העזים. מחזה לא פשוט לצפיה לאוהבי החיות.

פתוח משלישי עד שבת 09:00-17:00.
The Cattle Market, High St
Southall rail

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully