וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל האמנות שבעולם

אלינור בשן, לונדון

13.5.2007 / 15:28

אם אתם לא חובבי מוזיאונים, תוכלו למצוא בלונדון מבחר של מרכזי אמנות מכל הסוגים

Barbican

מרכז האמנויות הכי גדול באירופה. לבארביקן סגנון יחודי ומגוון של אמנות חזותית, מחול ותיאטרון קלאסי ומודרני מטובי הקבוצות בעולם, תערוכות עיצוב ואומנות וקולנוע שמשלב הקרנות של סרטים חדשים והקרנות לפי נושאים. הברביקן פתוח 363 ימים בשנה. השנה מציינים יום הולדת 25 למוסד בשלל אירועים.

Silk Street
Tube - Barbican

Camden Arts Center

במרכז קמדן שמים את האמן והאמנות במרכז. הרעיון המנחה הוא להביא כמה שיותר אמנים למקום, שיחליפו רעיונות וייצרו אחד עם השני. הם יכולים לעשות את זה בסדנאות המגוונות, בחללי התצוגה וגם בקפה עם הגינה המקסימה. לשבת ולהרגיש את ההשראה.

ICA

המרכז מתיימר "לבחון את השאלות המעצבות את התרבות, החברה ואת החיים האנדיבדואלים של ימינו". המוסד שהוקם בשנת 1947 על ידי קולקטיב של אמנים, משוררים וסופרים, נמצא מול פארק סיינט ג'יימס. בניין עם חלל פנימי נהדר. מבוכים של גלריות, חדרי הרצאות, שני אולמות קולנוע זר, בית קפה וחנות ספרי אמנות מעולה.

The Mall
Tube - Charing Cross

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

Somerset House

בעברו, ארמון ששיכן כמה ממלכות בריטניה. שנים אחר כך, מקום מושבם של עשרות משרדים ממשלתיים, והיום, מרכז לאמנות. בסומרסט שלוש גלריות גדולות שמחזיקות אמנות רצינית ביותר. ב- Gilbert Collection – אוסף של כל המתנות הכי חשובות של אמנות דקורטיבית שניתנו לאומה הבריטית. ב-Courtauld Institute Of Art Gallery,

האוסף הכי חשוב בבריטניה לאמנות אימפרסיוניסטית ופוסט אימפרסיוניסטית.Hermitage Rooms , נועד להציג חלק מהאוסף של אחד מהמוזיאונים החשובים בעולם - ההרמיטאג' בסנט פיטסבורג. בנוסף לגלריות, אפשר מידי חורף, להחליק על קרח ברחבה הענקית בכניסה. מידי קיץ מתקיים באותה הרחבה פסטיבל מוזיקה מעולה, כשהארמון מואר מאחורי הבמה. הקיץ יופיעו שם לילי אלן, איימי ווינהאוס ומיקה. ובחודש אוגוסט יש מסך קולנוע ענק תחת כיפת השמיים.

Strand
Tube – Temple

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully