וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגלות את הדבר הבא

אלינור בשן, לונדון

13.5.2007 / 15:15

לונדון היא חממה לאמנים מתחילים ומבטיחים. רשימה של גלריות רעננות במיוחד, לאוהבי אמנות בעלי סף גירוי גבוה

Riflemaker

הכי 'אין' מבין כל הצעירות, עיתון טיים אאוט ומגזין ווג מכנים אותה הגלריה הכי קולית בלונדון. הגלריה יושבת בסוהו, בחלל שהיה בעבר חנות רובים עתיקה. בעלי הגלריה שימרו את החלל והיום אפשר לראות שם אמנות עכשווית של אמנים צעירים מכל העולם בקונטרסט משעשע עם המבנה. שווה ביותר.

79 BEAK STREET
Tube – Oxford Circus

Victoria Miro

גלריית הענק הזאת נמצאת במה שהיה פעם מפעל לייצור רהיטים ויקטוריאנים, והיא משמשת מוקד משיכה לאמנים צעירים מכל העולם. בחודש מאי תתקיים תערוכה של אמנית לא כל כך צעירה ולא כל כך בחיים, ציירת הפורטרטים האמריקאית המפורסמת, אליס ניל. זאת הפעם השניה בהיסטוריה שעבודות של ניל מוצגות באירופה.

16 Wharf Road
Tube – Angel

Fred

אמנם קיימת רק שנתיים אבל הבעלים שלה, פרד מן, מסתובב בעולם האמנות כבר שנים. למד פיסול בעברו, ניהל כמה גלריות בלונדון, עד שיום אחד נמאס לו והחליט לפתוח אחת משל עצמו. הגלריה לאמנות עכשווית ממוקמת ברחוב Vyner, אחד מכמה רחובות שחובה לכל חובב אמנות צעירה להסתובב בו, עשרות גלריות מצטופפות להן ברחוב אחד. פרד מן הקים לאחרונה גם לייבל למוזיקה.

45 Vyner Street
Tube – Bethnal Green

Parasol Unit

גלריה ללא מטרות רווח, נוסדה כדי לעזור לאמנים מתחילים ולתת אפשרות לכולם לבוא וליהנות מאמנות נטולת סטטוס. חלל נעים ומרווח ומעוצב באופן מקצועי כמו מוזיאון – תאורה מדוייקת ושליטה על טמפרטורת החדר בתנאים אופטימליים ליצירות. מידי חודש מתקיימים אירועים, לפעמים הקראת שירה, לפעמים דיונים על התערוכות. בכל יום חמישי הראשון בכל חודש, הגלריה הזאת כמו כל הגלריות במזרח העיר, פתוחה עד שעות הערב המאוחרות – סוג של הפנינג.

14 Wharf Road
Tube – Angel

Stephen Friedman Gallery

קשה ליפול בגלריית סטיבן פרידמן. בחירות עכשוויות ומאתגרות של אמנות שעושה חשק לדבר עליה. חלל מזמין עם חלון ראווה ענק שמתחלפים בו ציורים פסלים, מייצבים וכל מה שבא ליד. בעבר הציגה בגלריה, יאשימוטו נארה היפנית המופרעת להקסים.

25-28 Old Burlington Street
Tube – Piccadilly Circus

The Arts Gallery / Central Saint Martin / Goldsmiths

הגלריות של בתי הספר החשובים בעיר לאמנות, הן באמת המקום לגלות את האמן הבא.
בסנטרל סיינט מרטין קיים אוסף אמנות די מרשים של של בוגרי בית הספר וגם יצירות שנתרמו ונקנו על יד ידם. הגלריה והאוסף קבלו לאחרונה הכרה כמוזיאון לכל דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully