וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמל סטטוס

אלינור בשן, לונדון

13.5.2007 / 15:07

יצירות אמנות הן אביזרי האופנה החדשים בלונדון, אם רק יש לכם ארנק בנפח המתאים

בלונדון של היום לקנות אמנות זו דרך מצוינת להראות שיש לך כסף. התוצאה, אמנים מתחילים נחטפים מיד עם סיום הלימודים, להציג בגלריות נחשבות. הגלריות מוכרות בכסף גדול, ומלבדן רק העשירים זוכים ליהנות, כי המחירים כל כך קפצו שלמעמד הביניים אין סיכוי לרכוש דבר. אלו הגלריות שעושות עסקים גדולים:

White Cube

אם יש לכם זמן רק לגלריה אחת, מומלץ בחום לבקר באחד משני הסניפים של הגלריה המעצבת והמעוצבת הזו (אחד בהוקסטון והשני במייפר). בתחילת הדרך ה'וויט קיוב', היה חדרון אחד ולבן בקומה שניה ברחוב דיוק. הרעיון מאחורי הגלריה היה להציג עבודה אחת, של אמן אחד, בחלל אחד. כל אמן קיבל הזדמנות אחת להציג. והגלריה הפכה להצלחה מסחררת. כיום הגלריה מייצגת אמנים מובילים כמו דמיאן הרסט, טרייסי אמין וגילברט אנד ג'ורג'.

25-26 Mason's Yard
Tube – Green Park

Whitechapel

הוקמה בשנת 1901 כדי להביא אמנות לצד המזרחי של לונדון. ידועה בזכות תערוכות הסולו הראשונות של אמנים כמו ג'קסון פולוק, פיקאסו ורות'קו. חלל גדול, מציג הרבה עבודות של אמנים נחשבים וגם מתחילים מכל העולם. יש גם הרצאות וסרטים שקשורים באמנות. כרגע המבנה עובר שיפוץ לקראת התרחבות.

80 - 82 Whitechapel High Street
Tube - Aldgate East

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

Serpentine

ממוקמת בלב הייד פארק, סרפנטיין גאלארי היא אחת הגלריות הנחשבות בעיר לאמנות מודרנית ועכשווית. באמצע הפארק, בית זכוכית ולבנים שמאכלס בתוכו גם אנדרטה קבועה לנסיכה דיאנה, וגם תערוכות והרצאות משתנות. לאחרונה הוצג שם האוסף הפרטי והמוזר של האמן הבריטי האקסצנטרי דמיאן הרסט. מידי שנה קוראים מנהלי הגלריה לארכיטקטים מובילים להקים ביתן, בו הם יכולים להשתגע בעיצוב. בין הארכיטקטים שהשתתפו במיזם היו רם קולהס, זאהה חדיד ודניאל ליבסקינד.

Kensington Gardens
Tube - Lancaster Gate

Gagosian

הגלריה הכי חמה בעולם לאמנות עכשווית. עם סניפים בניו יורק, לוס אנג'לס, רומא ולונדון. האמנים הכי לוהטים בעולם מציגים בה. החלל בלונדון נמצא באיזור בלי הרבה מתחרים, אבל שווה להגיע לשם במיוחד. בסוף חודש מאי מתחילה תערוכה של ג'ף קונץ האמריקאי.

4-24 Britannia St
Tube – King's Cross

Lisson

משנות השישים ועד היום, הגלריה המצליחה הזאת מציגה אמנות עכשווית מכל העולם. כרגע מוצגות עבודות של אמן הווידאו והצילום המצליח, ג'ררד בירן. בין המוצגים, שתי עבודות וידאו ארט ו-20 צילומים בשחור לבן. בירן מייצג השנה את אירלנד בביאנלה לאמנות בוונציה.

29 & 52-54 Bell Street
Tube – Edgware Road

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully