וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפיצה אמנותית

אלינור בשן, לונדון

13.5.2007 / 14:57

במקום ללכת למוזיאון ענק ששורף את כל היום, אפשר ללכת לאחד קטן ולהשאיר מלא זמן לדברים אחרים

ביקור מוזיאון זה חוויה מעייפת. הולכים הרבה, לאט ובשקט ותמיד בסוף אתה עייפים ורעבים. אז במקום להתיש את עצמכם, קיפצו לאחד מהמוזיאונים הקטנים, תעשו סיבוב ותשארו מספיק עירניים כדי להינות משאר הדברים שיש לעיר להציע.

Wallace Collection

בבית גדול, במרכז לונדון, שוכן אחד מאוספי האמנות המרשימים והמפתיעים ביותר. היצירות נאספו ע"י משפחת וואלס האצילה, ונתרמו לממלכה בשנת 1897. האוסף כולל ציורים שנקנו בין השנים 1760-1880. השיטוט במוזיאון שנפתח לציבור בשנת 1900 הוא פשוט מרהיב. על הקירות צפופים מאות ציורים, ביניהם מציצות עבודות של רמברנט, טיטיאן וואלסקאז. בסיום המסע המבוכי הזה, מחכה במרכז המבנה המסעדה הנחשבת.

Manchester Square London
Tube – Bond Street

The Queen's Gallery

אוסף האמנות הפרטי של המלכה מוצג לציבור כבר 40 שנה, ההזדמנות היחידה שלכם לשהות על אדמת ארמון באקינגהם. נכנסים מהכניסה המערבית ושוטפים את העיניים באוסף המרהיב שמורכב מציורים, הדפסים, קרמיקות, תכשיטים ועוד הרבה טובין אחרים. האוסף כבר לא באמת שייך למלכה, היא רק מונתה "לשמור" עליו.

Buckingham Palace Road
Tube – Victoria Station

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

Estorick Collection

מוזיאון חדש יחסית לאמנות איטלקית מודרנית, עם דגש חזק על אומנות פיוצ'רסיטית. מומלץ לראות את אוסף הפסלים משנת 1890-1950 במבנה הקסום לא רחוק ממרכז העיר, כדאי לבוא לשמוע הרצאות בימי שבת בצהריים.

39a Canonbury Square
Tube - Highbury and Islington

Jeffrye Museum

מוזיאון מרתק ששוכן בבית מהמאה ה- 18, מציג אוסף של עיצוב פנים בריטי. כל חדר במוזיאון מעוצב לפי תקופות, מהמאה ה-17 ועד היום. תוכלו לראות חדרים מאותה התקופה אבל ממעמדות שונים. אוספים של טקסטילים משנות ה-50 וגינות עטורות פרסים – הבריטים מאוד אוהבים את הגינות שלהם.

136 Kingsland Road
Tube – Old Street

Design Museum

לחובבי העיצוב, אחד המוזיאונים החשובים בעולם לעיצוב מודרני ועכשווי בעיצוב תעשייתי, גרפי, מולטימדיה, ארכיטקטורה ואופנה. בסוף יוני עולה שם תערוכה של הארכיטקטית הידועה, זהא חדיד. וחובה לבקר בחנות המוזיאון שמחזיקה יצירות עיצוביות מהקלאסיקות ועד להכי חדשות ומדוברות.

Shad Thames
Tube – London Bridge

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully