וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשיכורים בלבד

אלינור בשן

6.5.2007 / 15:51

יצאתם וביליתם עד השעות הקטנות של הלילה בלונדון ועכשיו אתם שיכורים מתים ותוהים מה לעשות. ההמלצות

פיפטיז אורגינל

Bar Italia
אין כמו אוכל כדי לעזור לשיכרות ולהנגאובר. בבר איטליה מבחר גדול של אוכל, המקום פתוח 24 שעות, כך שבשלוש בבוקר תשמחו לפגוש שם עוד בליינים ולגלות שהערב שלכם עוד לא נגמר. העיצוב כמו מכונת הקפה – ישירות משנות החמישים, מאז שהמקום נפתח כלום בו לא השתנה.
22 Frith Street
Tube – Leicester Square

שירות דה-לוקס למטושטשים

Scooterman
אם במקרה יצאתם לבלות בלונדון עם רכב, לא תצטרכו נהג תורן. תוכלו לצאת, לשתות כמו בריטים טיפוסיים (שזה אומר לשתות ה-מ-ו-ן ), ולהגיע הביתה/למלון שיכורים, יחד עם הרכב. איך הרכב יגיע יחד איתכם? ובכן שירות הסקוטר שולח לכם נהג רכוב על קטנוע מתקפל שאוסף אתכם מהפאב, לוקח את מפתחות הרכב שלכם, מקפל את הקטנוע המיוחד שלו לתוך שקית בתא המטען של הרכב ומביא אתכם הביתה בשלום. במחיר של מונית רגילה. גאוני, לא פחות.

טלוויזיה להנגאובר

HangoverTV
ערוץ LIVINGtv מביא בכל שבת וראשון רצועת שידורים שמיועדת לנלחמים בהאנגאובר. לפי הקונספט שלהם, אחרי ליל בילוי מטורף הדבר המתבקש הוא לשבת ולצפות ברצף בסדרות ותוכניות שבאמת לא צריך להתאמץ בשיל להנות מהם ולהסיח את הדעת מכאב הראש המפמפם. לוח השידורים מתחיל במרוץ למליון, הרווק, וויל וגרייס וחמישה פרקים ברצף של America's Next Top Model. ממכר.

בעירום מלא

Starkers Club
אם אתם נודיסטים או סתם שיכורים מהתחת ובא לכם על בילוי פרוע במיוחד לכו על סטארקרס. מסיבה בעירום מלא. המסיבה מתקיימת פעם בחודש במועדון הפאקטורי, תשאירו את הבגדים במלתחה, קבלו צמיד/ארנק שמתלבש על הזרוע כדי שיהיה לכם איפה לשים את הכסף ויאללה לטלטל את גופכם העירום מול כולם. מבטיחים שם אוירה לא מאיימת ומאוד בטוחה, תאורה מחמיאה וטמפרטורה נעימה.
לא צריך להיות דוגמנית – הן ממילא לא באות לשם.
65 Goding Street
Tube - Vauxhall

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully