וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

DJ BARS

אלינור בשן

6.5.2007 / 15:43

אם אתם מהמפזזים ולא מהרוקדים, אלה המקומות בשבילכם

למתגעגעים לתאילנד

The Big Chill Bar
מהיוצרים של פסטיבל הקיץ המפורסם בעל אותו שם, מגיע הבר הנינוח והמגניב הזה.
מוסיקה מעולה, משטחי רביצה, וידאו ארט, מלא צמחים. אפשר לומר שבבר הזה יש אוירה של פסטיבל על חוף בתאילנד. הקהל די רבגוני, צעירים וצעירים בשאיפה.
Dray Walk off Brick Lane
Tube – Liverpool Street

אם מיציתם את מובי

The Social
המקום הזה נפתח אחרי שלבעלים שלו נמאס לשבת בברים הלונדונים שלטענתם משמיעים רק דיסקים של מובי. לבר יש לייבל משלו, שתי קומות נוחות לפיזוז, רשימת אלכוהול מרשימה וקהל מגניב של סוהו. עוד סניף תאום אך פחות מגניב יש גם באיסלינגטון.
5 Little Portland Street
Tube – Oxford Circus

מגניב באמת

Dream Bags Jaguar Shoes
השם הארוך הזה לקוח משתי חנויות שישבו פעם איפה שעכשיו יושב הבר האולטרה מגניב הזה בהוקסטון – מקום משכנם של האמנים הצעירים. בקומת הכניסה, בר עם המון ספות עור נוחות בסגנון אקלקטי. למטה, רחבת ריקודים קלסטרופובית. על הקירות אומנות גראפית משתנה מידי חודש. ובכל יום רביעי מתקיים סט של שמונה תקליטנים, כל אחד מקבל 10 פאונד לביזבוז על אלבומים בחנויות צדקה וצריך להרכיב מזה סט של חצי שעה. הכי נאמן לרחוב.
32-36 Kingsland Road
Tube – Old Street

המרפאה

Medicine
די ג'יי בר מרווח, תקרה אדומה, קירות מצופים בעור, רצפת עץ ורהיטים מהוהים. צוות חטוב ושמח. ליין אפ מעולה של תקליטנים מכל העולם. תמיד קורה שם משהו מעניין.
89 Great Eastern Street
Tube – Old street

המפוצץ

Dog Star
הדי ג'יי בר הראשון בלונדון נפתח מחדש אחרי שיפוץ מאסיבי. שלוש קומות של לאונג'ים, בר, רחבת ריקודים ומסעדה מקסיקנית מצוינת. בין הדי ג'יים שתקלטו שם לאחרונה היה גם דדי ג'י ממאסיב אטאק. תמיד מפוצץ, שווה להגיע מוקדם כדי להמנע מהתור בחוץ.
389 Coldharbour Lane
Tube – Brixton

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully