וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדונים פרטיים

אלינור בשן

6.5.2007 / 12:31

בלונדון אוהבים מועדונים פרטיים. אם את בלונדינית חטובה עם קשרים, יש לך סיכוי טוב להכנס גם בלי כרטיס מועדון

סלבס ספוטינג

Cuckoo Club
שתי קומות של בר-מסעדה-מועדון ריקודים. המקום הכי טוב לצפות בו בסלבריטאים מקומיים ואוניברסלים. המקום מעוצב בקפידה ויש בו כסאות סגולים, רחבת ריקודים המוארת באלפי לדים ומוקפת בתאי ישיבה נוחים עם שירות מלצריות. קוקטלים משובחים ומוסיקה מעולה. מאוד נוצץ.
Swallow Street
Tube – Piccadilly Circus

לא זוהר- מסנוור

Kabaret's Prophecy
מועדון אינטימי וזוהר, יכול להכיל עד 120 איש. הבר מנצנץ מאבני סוורובסקי והחדר כולו מוקף בקירות מכוסים תאורת לדים מתחלפת. לא צריך לשלם חברות אבל כן צריך להיות ברשימת המוזמנים. בהצלחה. אם כן הצלחתם להכנס, מומלץ לשתות את קוקטייל הבית הבריזלאי.
16-18 Beak Street
Tube – Oxford Circus

מפלט לפאריס הילטונים

Mo*vida
מעוצב כמקום מפלט לצעירים והעשירים. למווידה אפשר להכנס או כחבר או דרך רשימת המוזמנים. רק 400 ברי מזל נכנסים לשם בערב וזוכים ללגום דום פרניון - השמפניה הרשמית של המועדון.
7-8 Argyll Street
Tube – Oxford Circus

לגותים בנשמה

Hedges and Butler
מרתף חבוי בסמטה קטנה מרחוב ריג'נט, במועדון הזה תוכלו להרגיש קצת איך היה בלונדון בתקופת הבליץ. מערות מתחת לאדמה עם ריח טחב קל, מבוך של תאים חצובים בסלע עם שערים מברזל, ספריות עתיקות, מספר ברים ומוסיקה טובה.
New Burlington Mews
Tube – Oxford Circus/

לחברים של גאי ריצ'י

The Soho House
בניין שלם שנועד לחברי המועדון האקסקלוסיבי, מסעדות, בר, לאונג', חדר הקרנות פרטי, גג עם נוף מהמם. הקהל מורכב מאנשי תעשיית הקולנוע, הבידור והאומנות. מקום מעולה לנסות לעניין מישהו בתסריט שכתבתם. אם אתם לא חברים תוכלו במחיר מופקע להזמין שולחן לאחד מהאירועים הרבים שהם מארגנים.
40 GREEK ST
Tube – Tottenham Court

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully