וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למטייל הגרגרן

אלינור בשן, לונדון

25.4.2007 / 11:55

שוק אוכל בן 2000 שנה, המוסד שמספק מוצרי מזון משובחים לארמון המלוכה, מרכז מעניין למוצרי אוכל יפניים ואולמות האוכל הבלתי נתפשים של הרודס - תחנות קולינריות שוות במיוחד

Harrods

בקומת הקרקע של בית הכלבו המפלצתי הזה קיימת ממלכת אוכל מפוארת. בתפזורת של אולמות גדולים תוכלו לקנות, שוקולדים, גבינות, ירקות, בשר, דגים, יינות, תה ועוגיות. ואם כל זה עשה אתכם רעבים אתם מוזמנים לשבת באחת מהמסעדות והדוכנים שיש להיכל להציע. גלידות איטלקיות עם קישוטים ראותניים, פיצות חמות מהתנור, בר אויסטרים ווודקה,
דונאט'ס מעולים של קריספי קרים, בייגלים אמריקאים עם מבחר ממרחים וסלטים, בר גבינות ובר טאפאס. וזאת רשימה חלקית בלבד.
87-135 Brompton Road
Tube – Knightsbridge

Japan Center

מרכז יפן התחיל בתור מקום שנותן מענה לצרכיהם של יפנים בלונדון. בעיקר באוכל וספרים. היום המרכז גדל ומשמש גם מוקד עליה לרגל לתיירים ומקומיים שרוצים לאכול סושי זול. בנוסף אפשר גם לקנות שם מצרכי יסוד לבישול היפני כמו אצות, אורז, חומצים, שיכרים, רטבים ותבלינים. אם בא לכם יש גם בית ספר מצוין שמעביר שיעורי גילגול סושי.
212 Piccadilly
Tube – Piccadilly Circus

Fortnum & Mason

מוסד האוכל הכי ותיק בעיר, משרת את ארמון בקינגהם כבר 150 שנה. תוכלו לשבת בבר יין ולאכול באחת משלושת המסעדות המקום. אבל עיקר החויה היא לקנות את המוצרים הבריטים המשובחים שלהם. הפריט הנמכר ביותר הוא התה, מבחר עצום של מאות סוגים – האסאם מומלץ במיוחד כמו גם רטבים מסורתיים לשולחן האנגלי, יינות, גבינות, פירות, פרחים, עוגיות, ואפילו מארזים ועמוסים בכל טוב שתוכלו לקחת לכם ביום שמש ישר מהחנות לפיקניק באחד מהפארקים הקרובים. חויה אנגלית עתיקה ואמיתית.
181 Piccadilly
Tube – Green Park

Borough Market

בימי חמישי עד שבת מתקיים שוק האוכל הענק הזה. מאות דוכנים של פירות, ירקות, גבינות, דגים, בשרים, משקאות, עוגות, ממתקים, לחמים, תבלינים ופיצוחים. אפשר ורצוי לעבור בין הדוכנים המגישים אוכל מוכן ולטעום אוכל אנגלי מסורתי וזול. השוק פועל כבר 2000 שנה, לנגוס מהסמוסה ולהנות מהפרספקטיבה ההסטורית.

מרחק פסיעות מתחנת הטיוב
Tube – London Bridge

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully