וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוחות ערב אווירתיות

אלינור בשן, לונדון

25.4.2007 / 11:55

בראסרי קלאסי, שתי מסעדות צרפתיות שעושות את העבודה, מקום איטלקי משמח והמסעדה שאהבו איאן פלמינג וצ'רצ'יל

High Road Brasserie

בראסרי במובן הקלאסי של המילה. מושבים מעור, מפות לבנות, בר משייש, רצפה בצבעי שחור ולבן ותפריט ענק ועשיר. מארוחות בוקר ענקיות, עסקיות משתלמות וארוחות ערב מדהימות של צדפות, פילה בקר משובח, שוקרוט מושלם ותפריט יין מעולה. מומלץ!

מנות עקריות: 10-22 פאונד למנה
עסקית: 12 פאונד לאדם
162-166 Chiswick High Road
Tube – Turnham Green

Cipriani

הסניף הלונדוני של המסעדה האיטלקית המשובחת הזאת, נראה כאילו הוא יושב שם כבר עשרים שנה לפחות, אבל האמת היא שהוא די חדש. אח קטן ל- Harry's Bar המקורי והידוע מונציה ולשאר הסניפים של צ'יפריאני בניו יורק והונג קונג.

אוכל איטלקי קלאסי, פשוט ומעולה. נסו את ריזוטו הפטריות המדויק ואת הטירמיסו האגדי. במקום שירות אדיב ומהיר והוא חביב על סלבריטאי לונדון, תמיד יש כמה בוצ'אצ'ואים שאורבים להם בחוץ. מומלץ להזמין מראש או להגיע ממש מוקדם ולתפוס את אחד השולחנות ששומרים לעוברי אורח.

מנות עקריות: 10-25 פאונד למנה
23/25 Davies Street
Tube – Bond Street

Les Trois Garcon

במזרח הבוהמייני של לונדון, לאור נרות ונברשות עתיקות, שוכנת לה המסעדה הצרפתית המקסימה הזאת. אין בה שום דבר פשוט, העיצוב, שנעשה ע"י הבעלים – סוחרי עתיקות בעברם, משלב טרקלין בארוקי מפואר עם שוק פשפשים פריסאי סוריאליסטי. האוכל לא נופל מהלוק, מטבח צרפתי קלאסי ומוקפד.

מנות עקריות: 18-32 פאונד למנה
עסקית ערב: 24 פאונד לאדם

1 Club Row
Tube – Liverpool Street

Le Relais de Venise l'entricote

המתכון המנצח מפריס הגיע גם ללונדון. זו הבחירה הנכונה לארוחה שאי אפשר ליפול בה. אין תפריט. מקבלים סלט טעים להתחלה, שתי מנות מושלמות של נתחי אנטריקוט ברוטב הבית הסודי וצ'יפס מעולה. בקינוחים יש בחירה, אבל רצוי לבחור בפרופיטרולים השמיימים שמגיעים עם מלא שוקולד.

לא לשכוח להזמין בבקבוק מיין הבית האדום. הוא משמח ביותר.

120 Marylebone Lane
Tube – Bond Street

Scott's

לשמחתם של סלבריטאי העיר, נפתחה לאחרונה SCOTT'S מחדש, אחרי שיפוץ נרחב. היא אחת מהמסעדות הנחשבות ביותר בלונדון. בעבר נהגו לפקוד אותה צ'רצ'יל, אוסקר ווילד, מרלין מונרו ואיאן פלמינג, שהיה יושב שעות על הבר ושם הכיר לראשונה את נפלאות המרטיני - SHAKEN NOT STIRRED. אוכלים שם בעיקר מאכלי ים ובראשם הצדפות המשובחות.
מנות עיקריות – 14-40 פאונד למנה.
20 Mount Street
Tube – Bond Street

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully