וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעימות לא מחייבות

אלינור בשן, לונדון

25.4.2007 / 11:55

לעצירות קצרות ואיכותיות של תה טוב, סקונס, אגז בנדיקט, דים סאם, קפה ומאפים משובחים + המלצה חיונית למבקרים בסוהו

Laduree

בתוך ההמולה ששורה במחלקת האוכל של בית הכלבו הרודס, מסתתר לו בית קפה מושלם. שני חדרים גדולים, מעוצבים בקפדנות צרפתית. החדר הראשי, כולו לבן עם חלונות גדולים שמאפשרים לשמש הלונדונית להציף את פניכם באור וחמימות,

קשה להמתין למלצר שיקח את ההזמנה, כשמול השולחנות מחכה דלפק ארוך עם מבחר אדיר של קינוחים צבעוניים והרים של מקרונים. מומלץ להגיע לתה של אחר הצהרים ולהתמוגג מכמויות האוכל שתקבלו על מגשי קומות.

Harrods, entrance on Hans Road
Tube – knightsbridge

Le Pain Quotidien

רשת בתי קפה בלגית מעולה, שמתמחה במאפים טריים ואוכל אורגני. מבין כל הסניפים מומלץ לבקר בסניף שבשכונת מרליבון המקסימה. כבר בכניסה ישטוף אתכם ריח חזק ומסחרר של חמאה, שמקורו בחנות הסמוכה.

לארוחת בוקר שווה להזמין בריוש עם ממרחים מתוקים תוצרת בית (ממרח פרלינים מומלץ במיוחד). את הקפה מגישים בספלים שמזכירים קערות, בלי ידיות. ואת האוכל, כולל הסנדביצ'ים הפתוחים שלהם מגישים על קרשי עץ.

יש גם סלטים ענקיים לשומרים על דיאטה וקינוחים משובחים לאלה שלא. הישיבה בשולחן העץ הענק המשותף לכמה אורחים, הופכת את הביקור ליותר ביתי - לפחות לקיבוצניקים.

75 Marylebone High Street
Tube – Baker Street

Bar Italia

הקונצנזוס לגבי בר איטליה בסוהו, הוא שהקפה שם גרוע. אבל למרות העובדה הזאת, הוא עדיין מוקד משיכה. בגלל שהוא קיים כבר יותר מחמישים שנה (ואותה מכונת קפה עדיין עובדת מאז), בגלל שהוא פתוח 24 שעות, בגלל העיצוב האורגינלי של ובגלל הקהל המגניב – בליינים בלילה ואנשי תעשיית הקולנוע בבוקר.
אם לא ביקרתם שם, כנראה שלא באמת חוויתם את סוהו.

22 Frith Street
Tube – Leicester Square

Tom's

בנוטינג היל הפופולרית נמצא בית קפה/מעדניה מקסים. אצל טום תמיד מלא בלקוחות קבועים ואפשר למצוא מבחר גדול של קלאסיקות אמריקאיות.

העיצוב חמוד ונעים, עם אוסף של מזכרות משנות החמישים על הקירות, תאים של מושבים שנלקחו מתחבורה ציבורית ישנה. בקומת המרתף יש בר לארוחות בוקר, אגס בנדיקט כמו שצריך, מאפינס ו-Cup Cakes (מיני עוגות בחושות עם ציפויים בצבעים רעילים). בקיץ, שווה לשבת בחצר.

226 Westbourne Grove
Tube – Notting Hill Gate

Yauatcha

יותר בית תה מאשר בית קפה. 150 סוגי תה שמוגשים בססגוניות ועשרות קינוחים מעוררי ריר עם טעמים מוזרים ונהדרים, שמשלבים את המערב עם המזרח הרחוק (כמו טראפלס מישמש ווואסאבי למשל). אבל יש גם אופציות יותר קלילות כמו מקרון תה ירוק או מוס שוקולד ברוטב יסמין. אם לא בא לכם על מתוק, תפריט הדים סאם המעולה יכול לעזור. שווה לעצור אפילו רק בשביל לראות העיצוב.

15 Broadwick Street
Tube – Oxford Circus

La Fromagerie

באווירת שוק צרפתי מבושם, הפרומג'רי היא ללא ספק אחת מהמעדניות המשובחות ביותר בעיר. הטובות שבגבינות צרפת מסודרות במדפים בחדר הקירור המקצועי שבירכתי החנות, ובחדר הראשי, כל הדברים הטובים שאפשר לדמיין : פאבלובות, עוגיות, נקניקים, חמוצים, ירקות, פסטות, שומן אווזים והרשימה נמשכת.

בבית הקפה שמשקיף על כל הטוב הזה, אפשר לטעום מהכל כולל הכל. אפילו קירה נייטלי הצנומה נראתה שם לאחרונה יורדת על צלחת גבינות.

2-4 Moxon Street
Tube – Baker Street

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully