וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבליינים מקוריים

אלינור בשן, לונדון

15.4.2007 / 13:00

אירועים של בירה, סריגה ורכילות, גינון ציבורי חתרני, ערבי שירה לחובבים או סשנים של קריוקי - הזדמנויות לחוויות מפתיעות בבירה

תרבות היא לא רק מופעים, זו גם דרך חיים. בלונדון יש מענה לכל סצינה, אלטרנטיבית ככל שתהיה.

מפריחים פינות נטושות

גנני הגרילה הם קבוצה חלוצית של אנשים, שנמאס להם מפינות מוזנחות ברחבי העיר. הם יוצאים בלילה בחשאי ומסתערים על שטחי מרבץ עירוניים, עלובים ועזובים ומשאירים אותם בריאים ופורחים. הקבוצה מצליחה כל כך, עד שקמו לה אחים בהרבה ערים בעולם. אם בא לכם להצטרף לבריגדת האצבעות הירוקות לגינון של חצות, פשוט כנסו לאתר.

Fig 108

בכל יום שבת מתקיים בלאונג' בר - Westbourn Studios אירוע אמנות כיפי, שיעזור לכם להוציא את האמן החבוי שבכם. אם אתם לבד, בזוג או בקבוצה, הזמינו מקום מראש, ויחד עם כל מיני זרים צעירים ומגניבים ציירו את יצירת המופת שלכם. תמורת 40 פאונד תקבלו קאנבאס, סינר, מכחולים וצבעים. לא צריך להיות צייר מקצועי, כל הרעיון זה החופש שביצירה. עם מוזיקה רועשת והרבה אלכוהול מהבר, אולי יצא מכם איזה אנדי וורהל קטן.

Fig 108, 242 Acklam Road

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

I knit London

חובבי הסריגה מכל המינים והגילאים נפגשים מדי שבוע לבירה, סריגה ורכילות, בכל פעם בבר או קפה אחר בעיר. כל מה שצריך לעשות זה להביא את הצמר והמסרגות. גם אם אתם לא מקצוענים בתחום, תמיד יש שם מי שיעזור.

I knit London, 13 Bonnington Square

The Poetry Caf&eacute

בית קפה ביום ובימה להקראות שירה בערב. בכל ערב מתקיימים ב- The Poetry Café אירועי שירה, רוב הערבים מתוכננים מראש ופעם בשבוע יש ערב מיקרופון פתוח שבו כל אחד יכול לעלות ולהקריא את השירים שיצר בעצמו. המקום גם מכיל ספריה גדולה של ספרים ומגזינים בנושא ומשמש מוקד משיכה לרבים מהמשוררים של זמננו.

The Poetry Café, 22 Betterton St

Sing Anything Club

קריוקי זה נחמד, אבל בשביל באמת להרגיש כמו נינט או לפחות קלי קלרקסון שווה לבקר במועדון הזימרה הזה. בכל יום רביעי תוכלו לעלות על במה מול עשרות חובבים ולשיר עד שלא ישאר לכם אויר בריאות. לא צריך להיות מקצועי, רק לאהוב לשיר. אפשר לשיר לבד או בקבוצות ובכל שבוע נבחר סגנון מוזיקלי אחר.

Sing Anything Club, All Saint's Church, Bollo Bridge Road

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully