וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכורים לביטים

אלינור בשן, לונדון

15.4.2007 / 13:00

חוויות רוק אורגינל, מועדונים אינטימיים או המוניים בלונדון וגם המקומות בהם צורכים הופעות רגועות יותר (מי אמר ריקי לי ג'ונס?)

כמה פעמים ספרתם עד עשר ושום דבר לא קרה? בלונדון זה קורה בגדול. במועדוני הרוק של לונדון אפשר לצרוח, לשרוק, לקפוץ, לשתות יותר מדי ולהשתמש במשתנה שסיד וישס כבר כיבד בנוכחותו בעבר. הנה המקומות המומלצים:

Shepherd's Bush Empire

התחיל כמקום להופעות בתחילת המאה ה-20, נקנה ע"י ה–BBC והפך לאולפן טלוויזיה. ב- 1994, שופץ וחזר להיות אחד המקומות האהובים בעיר להופעות רוק. בין המופיעים המפורסמים בעבר – בוב דילן, אלאניס מוריסט, הסקס פיסטולס, דמיאן רייס, איגי פופ, פלאסיבו ואפילו הדסטניז צ'יילד. 2000 איש יכולים להידחק לתוכו, נשמע הרבה, אבל בכל זאת מרגיש יחסית אינטימי. בין ההופעות המתוכננות לחודשים הקרובים, אפשר למצוא את ג'יימי טי, ברט אנדרסון – הסולן לשעבר של סוויד וגלוריה גיינור הזכורה מלהיט החתונות I Will Survive.


Shepherds Bush Empire
Shepherds Bush Green
London W12 8TT

Brixton Academy

זוכה פרס מועדון המוזיקה האהוב ביותר, שנה אחרי שנה. מעוצב בסגנון ארט-דקו, עם הבמה המקובעת הכי גדולה באנגליה, רחבה ראשית מודולרית (יש הופעות עם או בלי כיסאות) והכי חשוב, אחד המקומות האהובים על מוזיקאים מרחבי העולם. שמות כמו רדיוהד, רולינג סטונס, הביסטי בויז, פרינס, טרויס, הסטרוקס, REM ומרלין מנסון בוחרים תמיד להופיע בבריקסטון אקאדמי. בין השמות שמופיעים בקרוב, בראיין מקנייט, אינקובוס וגוד שארלוט.

Carling Academy Brixton
211 Stockwell Road
London SW9 9SL

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

Koko

מדונה נתנה את מופע הבכורה שלה באנגליה בקוקו. המועדון החל את דרכו בשנת 1900 כתאטרון והציג על בימותיו בין היתר את צ'רלי צ'אפלין. בהמשך דרכו הפך לקולנוע נחשב, עד שבשנות השבעים, בדיוק בגל הפאנק הראשון, הפך למועדון מוזיקה. הסקס פיסטולס והקלאש היו הלהקות קבועות של המקום. בחודשים הקרובים תוכלו לראות שם את מייסי גרי, פרדייס לוסט, בלונד רד הד והלמון הדס.

Koko,1a Camden High Street

Mean Fiddler

כבר לא מועדון בודד בקצה העיר, קבוצת ה'מין פידלר' מחזיקה בכמה מועדוני מוזיקה נחשבים. הראשי – The mean Fiddler מחובר כמו תאום סיאמי לאחיו המתפורר The Astoria. לשניהם שמור מקום של כבוד בהיסטוריה של הרוק האנגלי ועדיין שולטים ביד רמה בסצינה. שני המועדונים נמכרו ובתוך שנה מהיום יסגרו. מומלץ לבקר מהר.

מועדון אחר בבעלות הקבוצה – The Garage, ידוע בעיקר בזכות התגליות בסצינת האינדי/רוק של תחילת שנות התשעים, בין התגליות – רדיו הד, סופרגראס ואפגאן וויגס. המועדון משמש אתר נבחר להופעות בכורה של להקות רוק אמריקאיות בלונדון. אוף ספרינג נוהגים לעשות שם את ההופעות הסודיות שלהם. The Jazz Café הוא מועדון למוזיקה רגועה יותר, ריקי לי ג'ונס מופיעה שם בקרוב. יש להם עוד כמה מועדונים (שווה לבדוק באתר) והם גם המארגנים של פסטיבל רדינג השנתי.

Mean Fiddler, 165 Charing Cross Rd

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully