וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאוהבי במה

אלינור בשן, לונדון

15.4.2007 / 13:00

התיאטרון שמנהל קווין ספייסי, מחזה מצחיק המבוסס על סרט של היצ'קוק, המחזה שהפחיד את סטאלין ועוד. תיאטרון בריטי - אופציות ראויות

רוב המבקרים בלונדון רוצים לראות תאטרון טוב. בצדק. לונדון היא המרכז העולמי לתאטרון איכותי. כדי לעשות לכם את הבחירה קלה יותר, חילקנו את התאטרון לקטגוריות.

מחזות זמר

Little Shope of Horrors – גרסת המחזמר של הסרט המעולה, 'חנות קטנה ומטריפה'. למי שלא מכיר, כוכבי ההצגה הם צמח טורף אדם, ענק ומצחיק, רופא שיניים כושל וסאדיסט, מוכר חנון של חנות פרחים ואהובתו החלשלושה. מומלץ.
רכישות כרטיסים עד ספטמבר 2007.
Duke of York's Theatre
St Martin’s Lane


Billy Elliot the Musical – 'בילי אליוט'. עוד גרסת במה לסרט מצליח, אבל הפעם מדובר במוצר בריטי טהור. בילי אליוט, ילדון חמוד משכונת עוני, נאבק להיות רקדן בלט. מחזמר מקסים עם מוזיקה מקורית של אלטון ג'ון. מדובר בהצלחה קופתית גורפת ובצדק. כולם יוצאים מהאולם במחולות. רכישות כרטיסים עד אוקטובר 2007.
Victoria Palace Thearte
8 Victoria Street

Avenue Q – רחוב סומסום פוגש את סאות' פארק. מחזמר עם הומור עצמי ברמה גבוהה. זוכה פרס הטוני למחזמר הטוב ביותר, חבורה של בובות צבעוניות ופרוותיות, מתעסקת בשאלות קיומיות בנושאי גזע ומין. יוצרי המחזה טוענים שהוא מיועד לכל מי שלא אוהב מחזות זמר. רכישת כרטיסים עד מרץ 2008.
Noel Coward Theatre
St Martin's Lane,

עוד מומלצים, הם מרי פופינס הקלאסי בגרסה חדשה ומרהיבה עם כוריאוגרפיה של מת'יו בורן הנפלא (http://www.marypoppinsthemusical.com/) וגרסת המחזמר של ריקוד מושחת, מומלץ אך ורק למשוגעי הסרט. אם אתם לא מאלה, חבל לכם על הזמן
(http://www.dirtydancinglondon.com/)

מחזות

בלונדון טופוגרפית תיאטראות ברורה: האזור היקר והנחשב של ה-West End, הפחות נוצץ והיותר זול של ה–Off West End. הנה ההצגות המומלצות לזמן הקרוב:

West End
The entertainer - מחזה מבית היוצר של ג'ון אוסבורן, אחד המחזאים הבריטים הגדולים של המאה ה-20 . סיפור על שלושה דורות במשפחה אחת של בדרנים אחרי מלחמת העולם השניה. ההצגה מועלת ב – Old Vic, התיאטרון הוותיק של לונדון, בניהולו האמנותי של השחקן קווין ספייסי. ההצגה רצה עד ה-26 במאי (מומלץ לבדוק לפני נסעיתכם בלונדון, מה עוד מציג בתאטרון הנפלא הזה.
The entertainer, 103 The Cut, Waterloo Road

The 39 Steps – היצ'קוק עיבד את המחזה הזה לסרט מצליח ב-1935. התוצאה בעיבוד החדש של פטריק בארלו, היא מחזה מצחיק בטירוף, עם ארבעה שחקנים שמגלמים לפחות 139 דמויות שונות. המחזה רץ עד ה –15 בספטמבר 2007.
criterion-theatre
Piccadilly Circus


Off West End
Dying For It – סטאלין הוריד את המחזה הרוסי הזה מבימות התאטרון ברוסיה, כי לא רצה שאנשים יעדיפו מוות על פני חיים. המחזה העוסק בהתאבדות, של המחזאי ניקולאי ארדמן מועלה לראשונה בלונדון וגורף שבחים מכל מבקרי בתאטרון. מומלץ לבדוק בקביעות מה מוצג באלמיידה. מדובר בתאטרון איכותי. ההצגה רצה עד ה- 28 באפריל.
Almeida Theater

A Midsummer Night's Dream – גרסה שונה ומהוללת לקומדיה של שייקספיר. כל השחקנים מגיעים מהיבשת ההודית, וההצגה שרובה אומנם באנגלית, מדוברת גם בעוד 8 שפות שונות של אנשי הקאסט. הועלתה לראשונה בהודו במימון בריטי ועכשיו למשך שישה שבועות כובשת את לונדון בסערה, מומלץ להזמין כרטיסים מראש! ההצגה תרוץ עד ה-21 באפריל.
Chalk Farm Road
http://www.roundhouse.org.uk


אם אתם מגיעים לעיר על אחת מהטיסות הרבות של בריטיש איירוויס, מומלץ לבדוק מה מציג גם ב – Young Vic, הגרסה הצעירה של ה-Old Vic, הוקמה בשנות השבעים למחזאים ויוצרים צעירים. כמה מהדברים הכי מקוריים יצאו משם. וגם ב-Novello Theatre , ביתם הלונדוני של ה –Royal Shakespeare Company, אם אתם אוהבים שייקספיר.
http://www.youngvic.org/

http://www.rsc.org.uk/home

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully