וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיהיה בתנועה

אלינור בשן, לונדון

15.4.2007 / 13:00

פסטיבל הופעות היפ הופ, מחול קלאסי, מחול מודרני בינלאומי והופעות של סטודנטים בוערים לריקוד. המידע הנחוץ לשוחרי הופעות המחול

לפני שאתם עולים על הטיסה של בריטיש אירוויס ללונדון, אל תשכחו לאתר הופעת מחול באחד מהמקומות הבאים. כל אחד ימצא כאן משהו: מנויי בת שבע, חובבי עידו תדמור ואפילו הביגינרים של צביקה הדר.

Sadler's Wells

תאטרון מחול מודרני ובסיס האם של New adventure, הלהקה של מתיו בורן, האיש שהביא לכם את הגרסה המקורית והגברית של אגם הברבורים. בנוסף, אפשר לראות שם מחול מודרני בינלאומי. בתחילת מאי שווה לקחת חלק בפסטיבל ההיפ הופ הבינלאומי השביעי שמתקיים שם.

Rosebery Avenue
Tube - Angel

The place

מקום לכל דבר שהוא מחול. בית ספר לכל הרמות ולכל הגילאים. לימודי תואר בריקוד מודרני ובית החזרות של להקת ריצ'רד אלסטון המצליחה, שהוא עצמו גם המנהל האמנותי של המוסד. מומלץ לבקר בתאטרון שלהם, שם תוכלו ליהנות משלל מופעים של בוגרי בית הספר ועוד להקות מחול צעירות.

17 Duke's Road
Tube – Russell Square

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

Royal Opera House

בית האופרה הענק והיפהיפה של לונדון, משכנו של הבלט המלכותי. מידי עונה עולות שם מספר הפקות קלאסיות. ולאחרונה נפתח אולם חדש וקטן בשם Linbury, בו אפשר לראות הפקות מקוריות של מחול מודרני.

Bow Street
Tube – Covent Garden

Laban

ביה"ס הראשון באירופה שהעניק תואר בריקוד, הקרוי על שם האיש שלימד והמציא תיאוריות בתנועה. משכנו החדש והמדהים בדרום לונדון, עוצב ע"י הארכיטקטים של הטייט מודרן ומשמש כמרכז משיכה לרקדנים מרחבי העולם. לאבאן הוא גם הבית של להקת Transition Dance, שהוקמה ע"י היורשת של מרתה גראם, בוני בירד. חוץ מהופעות שלהם אפשר למצוא שם עוד הרבה מופעים מעניינים.

Creekside
Cutty Sark DLR

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully