וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנרגעים בחושך

אלינור בשן, לונדון

15.4.2007 / 13:00

סרטי איכות, בתי קולנוע שמקובל לערוך בהם מלחמות פופקורן, סרטי טבע חווייתיים על מסך ענק וסרטים אילמים מעניינים. האופציות המרתקות ביותר על מסך ענק, בלונדון

לונדון אוהבת קולנוע ומציעה מבחר עצום של פסטיבלים בנושאים שונים, ורשימת סרטים מציגים ארוכה ומפוארת. עזבו אתכם מישיבה ממושכת ברחבה של הסנימטק ועלו על טיסה של בריטיש איירוויס לראות קצת קולנוע בלונדון. כדי למצוא את הסרט שבא לכם לראות, תוכלו פשוט לקנות איזה עיתון או לקפוץ ללסטר סקוואר לאחד ממיליון בתי הקולנוע שמציגים שוברי קופות. אם מתחשק לכם קולנוע קצת יותר מיוחד, הנה רשימה מכובדת:

BFI

המקבילה האמיתית לסינמטק, עם הבדלים משמעותיים בקנה המידה. מוסד ותיק ומכובד, המארגן הרשמי של פסטיבל הקולנוע של לונדון ופסטיבל סרטי הגאווה. ה-BFI פתח באמצע מרץ את משכנו החדש בגדה הדרומית, שם תוכלו לראות מבחר סרטים ותוכניות טלוויזיה שמשתנה בכל יום.

בנוסף, יש גם גלריית אמנות שמציגה עבודות שקשורות בקולנוע וארכיון סרטים וטלוויזיה ענק, ה–Mediatheque - כך תוכלו לשבת שעות ולצפות באלפי קטעים על ספות נוחות ואישיות, ללא תשלום, אפשרות נוספת היא לקפוץ אל ה-BFI Imax, המסך הכי גדול באנגליה, מציג גם סרטים חדשים וגם סרטי טבע חווייתיים.

Tube – Waterloo
ה Imax – נמצא מול התחנה, והמרכז מתחת לגשר.

Rock 'n' Roll Cinema

בכל יום ראשון, הראשון בכל חודש, מתקיים בעיר אירוע קולנוע אלטרנטיבי ומגניב, מעין שילוב של מסיבה וסרט. מגיעים בארבע אחרי הצהרים ומתיישבים לראות סרטים קצרים מבית היוצר של Future Shorts, מזמינים פופקורן ממלצריות קלות דעת הנעות על גלגיליות וזורקים אחד על השני את הפופקורן באווירת פרחחות מהנה. אח"כ משתוללים במופע של להקת הבית. מאוד מקומי.

150 Brick Lane
Tube-Liverpool Street

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

Barbican / ICA

חוץ מהתערוכות, ההרצאות וההצגות ב-Barbican, יש גם קולנוע מצוין. שלושה אולמות של קולנוע עכשווי, זר, ישן ודוקומנטרי. כל ערב אפשר למצוא שם אחד מכל סוג. הקולנוע ידוע באהבתו לסרטים אילמים ומקיים הקרנות כאלה מידי חודש. נבחר ע"י מאזיני ה-BBC לאולם הקולנוע הנוח ביותר בעיר.

גם ה-ICA, מרכז אמנות אחר בעיר, מציג ומפיץ סרטים זרים ודוקומנטרים. יש גם בר ובית קפה נחמדים לישיבה לפני הסרט, ובחנות המרכז יש מבחר DVD מעולה של סרטים אמנותיים ותיעודים.

Barbican – Silk Street
Tube – Barbican

ICA – Tha Mall
Tube - Charing Cross

Electric Cinema / Everyman Cinema

שני בתי קולנוע, האחד בנוטינג היל והשני בהמפסטד. שניהם מציגים סרטים חדשים ואיכותיים, לשניהם יש סידורי ישיבה על כורסאות וספות עם שולחנות קטנים באמצע והקרנות מיוחדות להורים ותינוקות, ולשניהם צריך להזמין מקום מראש, כי הם מאוד פופולריים.

Electric – 191 Portobello Road
Tube – Westbourne Park

5 Holly Bush Vale Everyman
Tube - Hampstead

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully