וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתרים לגיקים

אלינור בשן, לונדון

5.4.2007 / 12:00

המקומות המיוחדים לחובבי אנימציה יפנית ולאלה שמחפשים ערכות טריקים. החנויות שלא קל למצוא

שיחקתם D&D כשהייתם ילדים, חברה ראשונה מצאתם בגיל 20, ואתם עדיין חושבים שפרינסס ליה היא האישה המושלמת. היה קשה בהתחלה אבל אז התבגרתם וגיליתם שהפכתם איכשהו למגניבים האמיתיים. הנה הבחירות לשופינג לנקמתם המתוקה של היורמים המשופרים.

Orbital Manga

חנות די חדשה לחובבי האנימציה היפנית. ספרים, חוברות, בובות וסרטים. מנוהלת ע"י חנאן יפני ובחורה גוטית חמודים שישמחו לנהל איתכם דיון מעמיק בנושא. הם כנראה היחידים.

4 Upper St Martins lane
Tube – Covent Garden

International Magic

לחובבי הקסמים / טריקים, מבחר ענק של כל ערכות קסמים למתחילים, מתקדמים, מומחים, וילדים. קלפים מיוחדים,ספרים, שרביטים, מטבעות וכל מה שצריך כדי להיות קוסם גדול לפחות כמו אורי גלר, לפחות!

89 Clerkenwell Road
Tube - Chancery Lane

Fred Perry

מאוד מגניב היום להראות כמו חנון גם אם אתה סתם מתחזה. אחד המקומות שחנונים אמיתיים ומתחזים כאחד אוהבים לקנות בו זה בפרד פרי. חולצות פולו עם כיסים, סניקרס, אפודות ופפיונים. החנות ממוקמת בכיכר קטנה ומקסימה בקובנט גארדן.

14 The Piazza
Tube – Covent Garden

Compendia

חנות משחקים, לא משחקי מחשב, אלא מהזן הישן והטוב שמשחקים סביב שולחן. גרסאות של דומינו, משחקי מלחמה, פאזלים, משחקי קלפים, קוביות ושח מט הן רק חלק קטן מהקטגוריות בחנות. לחנון שאוהב לשחק צוללות בשבת עם המשפחה.

10 Greenwich Market
Cutty Sark DLR

Forbidden Planet

לאספנים אובססיבים של בובות מתוך כל מיני סרטים וקומיקסים המקום הזה הוא התגשמות כל החלומות. הסחורה מסודרת לפי נושאים. מעבר שלם שמוקדש, איך לא, לסטאר וורס. מדפים על גבי מדפים של בובות מקלאסיקות של חנאנים כמו באפי ציידת הערפדים,סטאר טרק, שר הטבעות, סופרמן וחבריו. יש גם בובות מסדרות עכשוויות כמו אבודים, זהות בדויה וגם של זמרים כמו אלביס פרסטלי וקורט קוביין. וזו רק הקומה הראשונה של ההיכל. בקומות האחרות תוכלו למצוא חוברות קומיקס, די.וי.די, ומשחקי מחשב.

Shaftesbury Avenue 179
Tube – Covent Garden

Apple Store

כבר סיכמנו שהחנונים של אתמול הם הקולים של היום. וככאלה, הם לא מאותגרים טכנולוגית ומסתדרים בכיף עם כל גאדג'ט. תחנת חובה לכל חובבי המוצרים של אפל. שיגיע כבר ה-iPHONE ! עד אז אפשר לבלות בסדנאות תפעוליות וקריאטיביות בחנות הענקית.

235 Regent Street
Tube – Oxford Circus

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully